Hej alle Aminoer, Efter at have brugt et års tid på at få en fornuftig forretning op og køre, ligger jeg og roder med massive udvidelser på alle fronter. Heriblandt også markedsføringsindsatsen. Har i den forbindelse et tvivlsspørgsmål angående den online del af markedsføringe som jeg håbede der var nogen herinde der kunne hjælpe med.. Bruger p.t. adwords men overvejer kraftigt at hyre et firma til at optimere (eller hvordan det nu fungerer) så man også er til stede øverst i de organiske resultater. Jeg har intet som helst forstand på "SEO" og hvad det ellers hedder. Så har ingen anelse om hvorvidt det overhovedet kan lade sig gøre. Men kan da huske at blive kontaktet af et firma der tilbød at lave noget fidilihut, så man kom i de organiske søgeresultater.. (noget med at lave en ny side der henviste eller deromkring).. Men hvad er jeres erfaringer - giver det pote at køre både adwords og den organiske samtidig? (tænker der sikkert stadig er en del som ikke klikker i de sponsorede links) .. Nogen der evt. kan anbefale firmaer som kan bringe ens sider op i den organiske? |
Jeg ville klart prioritere organiske over adwords - som du selv nævner findes der en hel del der aldrig trykker på adwords reklamerne og det er jo tosset at købe sig til besøgende man kunne have fået via den organiske søgemaskine optimering.
Jeg mener det er i omegnen af 85% af alle klik der ryger på de 4 første organiske hits ved en søgning - så hvis du kan ligge der så er det vel rimeligt dumt at smide penge efter at ligge som link 7 i højre side også endda betale for det
Der skal helt sikkert nok findes folk som er uenige med mig.
Jeg beskæftiger mig med teknisk søgemaskine optimering til joomla baserede websites - så hvis du har et website baseret på joomla så kan du jo kontakte mig, og er det ikke tilfældet findes der et væld af firmaer herinde der ikke laver andet.