Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fribetaling.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. 

Jeg er kommet frem til at jeg gerne vil bruge fribetaling.dk til betaling på min internetside. Men jeg er interesseret i at finde ud af om de er ordentlige eller det er noget skidt. De debatindlæg, der siger noget om dem, er lidt gamle. Er der nogen, der har nogle mere aktuelle erfaringer med dem? Så er jeg meget interesseret i at høre.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 22:01

Har ikke hørt om dem før dette indlæg. Jeg kiggede lige på deres website og referencelisten. Dem som figurere dér er lige så ukendte.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:02

Kommunikation og hurtig dialog er nok ikke lige hos fribetaling du finder ;)

Til gengæld er det billigt og når det kører så kører det - altså hvis ikke lige der er nedbrud - men det er godt nok billigt.

Det opsummere vist det hele :)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 22:17

Profit:

Har ikke hørt om dem før dette indlæg. Jeg kiggede lige på deres website og referencelisten. Dem som figurere dér er lige så ukendte.

Hvis man søger på Amino fremkommer der masser af hits, så den har været diskuteret. Men jeg søger nogle friske vurderinger.

Hilsen Jakob

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:25

De virker udemærket, når der endelig er problemer, benægter de dog at de findes og tager samtidig mange timer om at fixe det. Men jeg tror ikke jeg vil bruge dem igen, ved næste webshop, derimod har jeg aldrig nogensinde haft problemer med quickpay. Men de er vel som man kan forvente til pengene.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:44

JakobN:

Hvis man søger på Amino fremkommer der masser af hits, så den har været diskuteret. Men jeg søger nogle friske vurderinger.

Hilsen Jakob

Svaret er ... "søg på Amino og læs indlægene om dem" ... alternativt kan du tage mit ord for det og holde dig fra de fjolser.

Kig på http://www.dibs.dk istedet

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:47

www.epay.dk er ganske god valuta for pengene hvis man ikke lige vil smide beløbsstørrelser i dibs klassen også har de betalingsintegrationsmodul til såvel oscommerce som joomla og et par open source systemer mere.

Jeg har en del kunder på epay og har aldrig oplevet problemer hos dem endnu.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Skrevet kl. 23:23

Ok. Det lyder ikke som om at fribetaling.dk er interessante alligevel.  

Quickpay, epay eller dibs? Jeg vil lige kikke nærmere på dem.

Tak for svarene.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 23:40

JakobN:
Hvis man søger på Amino fremkommer der masser af hits, så den har været diskuteret. Men jeg søger nogle friske vurderinger

Det forstod jeg godt af dit oprindelige spørgsmål; men jeg kendte ikke til dem, og jeg har ikke læst en brøkdel af indholdet på siden her (og kommer heller ikke til det).

Der findes også freepay.dk

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)