Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med video på web

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle

Sommer varmen er ved at stige mig til hovedet ogjeg kan ikke se hvor det er kæden knækker mere...
Jeg har en kunde som gerne vil have et "mindre" video klip på deres hjemmeside... Det flyder 75 mb som wmv fil og konvaterer jeg til det flash's video format så kan jeg få en filsize på 8-20 mb efter hva kval jeg vælger men jeg kan ikke få det til at køre ordenligt når jeg ligger det ud på nettet, er det som om at pcen ikke kan hente det hurtigt nok til at få en glidende afspilling.

Hvis jeg køre det lokalt så køre det uden problemer, og laver jeg en alm ftp forbindelse til samme server trækker jeg flere 100Kb/s så det brude heller ik være et problem, og normalt har jeg ingen problemer med at streamevideo andre steder fra..

Nogen der har et bud på hvad problemet kan være ?

Pft.

Mvh.

Torben

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:04

Hvilken udbyder ligger det hos? Giv os evt adressen til filmen.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:07

Bruger du en flash-player på hjemmesiden?

Vi har brugt en flashplayer skrevet i php/javascript på en del kundesider efterhånden, hvor vi lægger filmen op i forskellige kvaliteter hvor playeren så selv afgør hvilken kvalitet film den skal vise, ud fra brugerens båndbredde.

Jeg kan bare ikke lige huske navnet lige her og nu.. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:55

Hvis du har 2mbps eller op efter så lyder det vel som manglende båndbredde eller trafikprioritering hos webhotel udbyderen.

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:47

Anders Christensen:
Jeg kan bare ikke lige huske navnet lige her og nu.. 

Highslide?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:54

Nej, det er RMP vi har købt en ubegrænset licens til når jeg lige kiggede efter :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 07:47

Hej Alle

Tak for jeres svar, test platformen er hosted ved wannafind og Bankernes Edb Central, og begge udbydere burde have båndbrede nok.
Men det gik hverken værre eller bedre end jeg ikke kunne se fejlen, så jeg valgte at slette hele lortet og lave det om, og så virkede det igen ;)

Tak for jeres bud og ha' en god dag :)

/ Torben

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)