|
Hey chaps. Jeg er igang med at fiske et projekt sammen, og har i den forbindelse sat et opslag op på et freelancer forum noget i stil med... "opret userbaseret website, hvor usere kan uploade filer. visitors ka så betale for dem og får et secure download link" Og ja det er så lidt mere komplext end det lige lyder fordi det SKAL kunne ses på hhv Mobile devices og så på "normal browser" Der er naturligvis en længere forklaring osv, men jeg blev godt nok overrasket over de pris eksempler og i særdeleshed over den tid de forskellige udviklere har tænkt sig at benytte.. fra 2500$ (kina) til 8000$ (pakistan) og fra 1 md til 2... Kom da ind i gamet.. det er standart webtech og bær da ik tage mere end 14 dage for selv en "copy paste coder" som mig selv.. Jeg havde en eller anden naiv tanke om at der sad en flok indere/kinesere der ku lave det på 1 uge til måske 5000 kr.. geez.. man bliver klogere :) Well sku lige af med lidt støj. Er der nogle af jer der evt har et godt (billigt - jeg er jo lige startet) udviklings beuro i benytter?
|
1 til 2 måneder for en udvikler koster et sted mellem 104.000 DKR og 220.000DKR.
Umiddelbart vil jeg skyde på at det tager 14 dage, og altså ligge omkring 52.000kr at lave det du sådan lige har beskrevet her.
Grunden til at det umiddelbart tager mere tid end når du selv laver cut'n'paste kode er at der skal være tid til at forstå dig, tid til at levere en ordentligt service til dig og tid til at lave et godt produkt. Du må gerne give mig et kald hvis det er, nummeret er 405 11 627
Bliv gratis medlem