Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting Fri trafik

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Også kan du jo passende søge på det officielle joomla forum for folks dårlige erfaringer med servage og servere der ikke har ressourcer nok til at afvikle deres websites nu hvor du alligevel er i gang Smile

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:50

Det er det fede ved Amino der er kontant svar med det samme. Tak for det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Jeg har faktisk ogs en servage konto. Der er meget plads og trafik - til næsten ingen penge.. Vildt fedt - Meeeeeen de er ikke vildt hurtige hvad deres servere angår. Jeg har opgivet at hoste min private "for-sjov" blog dernede. ;-) Men se dig rundt omkring - Servage kan ihvertfald anbefales til privat backup 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:30

Riisager, Servage er fantastisk, hvis man kigger på deres features, men måske knap så prangende i praksis.

Min egen erfaring er i hvert fald, at min hosting hos dem ikke kan bruges til sider, hvor jeg egentlig forventer besøgende.

Ekstremt lange loadtider, hyppige nedbrud på databaseserveren og nedbrud selv på login-siden har været mine oplevelser indtil nu, baseret på nogle sider med helt simple wordpress-installationer uden plugins eller noget andet.

Tilføjelse: Og deres ftp-upload er tilmed voldsomt langsomt

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 14:33

Så er det da noget pis jeg lige har bestilt :( og dog pladsen skal jeg nok få brugt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Riisager:

Så er det da noget pis jeg lige har bestilt :( og dog pladsen skal jeg nok få brugt

Til fil opbevaring er det glimrinde.. Men hvis du vil have en chance for at få fyldt det op, skal du nok kigge efter andre forbindelser end ADSL... Jeg bruger det som spjel af min laptop ;-) 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:29

I skal nok heller ikke regne med at der rent faktisk er så meget plads som de lover væk.

Det er lidt ligesom da stofa solgte bredbånd til at starte med - der var fuld knald på og 2 mbps - lige indtil mere end 10 hustande inden et givent område var på samtidig så var det lige pludselig 128kbps :P

Der findes ikke et sted på planeten hvor man kan sælge hosting til de priser som servage gør hvis alle kunderne udnyttede den faktiske plads, trafik og ressourcer.

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:43

Webname:
Til fil opbevaring er det glimrinde.. Men hvis du vil have en chance for at få fyldt det op, skal du nok kigge efter andre forbindelser end ADSL... Jeg bruger det som spjel af min laptop ;-) 

Sorry for off topic
... men bruger du Windows og i givet fald; hvilket program bruger du til backup/spejling op på servage?

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:53

Ja jeg bruger windows og resten ved jeg ikke en hujee... om. Jommla som CMS

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:12
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)