Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amerikansk hosting

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lem
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg står og mangler en god hosting server, gerne i USA, da siden gerne skulle prøve at ramme dem derovre, er der nogle som har erfaring med amrikanske hosting-sites, og evt. nogle anbefalinger?

Jeg har selv kigget lidt på godaddy.com, og det ser fint ud, men i sådan et stort land, må der vel være andre?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:52

Taler vi webhotel eller server?

Hvis du skal bruge en US baseret server kan jeg tilbyde dig en til en rigtig god pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01

Enom.com - det virker bare ;-) 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:02
Kildevej89:

Hej..

Jeg står og mangler en god hosting server, gerne i USA, da siden gerne skulle prøve at ramme dem derovre, er der nogle som har erfaring med amrikanske hosting-sites, og evt. nogle anbefalinger?

Jeg har selv kigget lidt på godaddy.com, og det ser fint ud, men i sådan et stort land, må der vel være andre?

Jeg har gode erfaringer med både www.mediatemple.net samt www.slicehost.com :D Slicehost især!
Fra Lem
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:20

Vi taler webhotel...Smile

Må jeg hører nærmere om det?

Jeg har også kig på www.gigahosting.com.. De har gratis oprettelse af domænenavn og virker meget professionelle.

Nogle som ved noget om dem?

Tak til jer andre, som lige har skrevet... Jeg kigger lige på dem... ;-) 

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:59

Vi bruger den amerikanske web host site5 (www.site5.com) som web hotel, til at hoste vores danske web shop, og er godt tilfredse. Både turn-around og kvalitet af deres 24/7 email support er superb. Priserne er yderst rimelige.

Den eneste ulæmpe jeg lægger mærke til er, at shoppen nogen gange ikke loader lige så hurtigt, som det ville være tilfeldet med en dansk webhost. Jeg har dog ikke fundet et dansk web hotel, som kan tilbyde tilsvarende driftsikkerhed, fremragende support, og god pris. (Vi kører også på RubyOnRails, som de fleste ikke tilbyder).

Hvis du vælger web hotel frem for dedicated hosting, skal du i øvrigt være opmærksom på, at du deler serveren med andre kunder. Det kan altså ske, at en af de andre kunders applikationer kører vildt, og bruger alle systemets ressources, indtil system administratoren kan løse problemet ved at stoppe applikationen. Det skete for os engang, med resultat, at vores shop ikke var tilgængelig i over en time. Det er altså værd en overvejelse, om du vil købe dig til en dedicated server frem for shared hosting (web hotel).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)