Hej Jeg er igang med nogle planer om at designe et kortspil, hvortil jeg skal bruge en del billeder. Og da grafik er dyrt i DK og omegn tænkte jeg, at jeg måske kunne finde nogle tegnere i Indien, Kina eller et andet sted hvor omkostningerne ved en tegning kunne være mindre. Er der nogen af jer der har nogle tips, idéer eller kontakter jeg kunne benytte i den henseende? Venlig hilsen Michael Nielsen Arcane Tinmen Tlf. 86 76 56 36 / 23 34 77 66 michael@arcanetinmen.dk
Det behøver ikke være dyrt i DK. Send mig detaljer om budget, deadline, stilart - så skal jeg komme med et tilbud du ikke kan sige nej til.
Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Jeg kan lave lige det du efterspørger, til fair priser. Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.
Du kan læse mere om mine services på min hjemmeside: http://www.ComputerLab.dk
Det vil nok være bedst at finde et firma, som har danske eller europæiske bagmænd. Jeg ved fra en kunde, der også arbejder med grafiske designere i Indien, at nogle gange laver de bare lige det, man ønsker – og andre gange er det så fyldt med fejl, at man korser sig!
Fordelen ved at bruge Inder, er at de er bedre til skriftlig Engelsk en mange Kineser.
Når du outsoucer dine opgaver, er det naturligvis vigtig at du spøger efter referencer, og får dem til at lave en lille opgave for dig i første omgang, sådan at du kan vurdere kvaliteten, som ellers kan variere en hel del.
Tænkte lige at det måske er en god idé at få en dansk illustrator/grafiker til at udvikle stilen og så få udenlandske leverandører til at stå for versioneringen. Bare en tanke..