Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

valg af bank

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kbh. Ø
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at starte virksomhed op og jeg leder efter en bank der har erhvervskonti der opfylder to ting:

Lave gebyrer giver sig selv :)  Dankortet gør det meget lettere at indkøbe varer. Hvis ikke man kan få dankort skal man lave kontooverførsler og den slags besværlige ting. For tiden har jeg Eik Bank, og de har lave gebyrer, men til gengæld kan man ikke få dankort..

Hvilken bank ville i foreslå?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:29
Fra Kbh. Ø
Tilmeldt 16. Mar 08
Skrevet kl. 12:33
De har dankort mm. til privatkunder, men de tilbyder det _ikke_ til erhvervskunder.. Jeg ved at Forstædernes bank kræver 10.000 kr. blot for at oprette en erhvervskonto. Jeg kunne godt forestille mig at bankerne er mere ristriktive over for erhvervskunder end over for private. Derfor ville jeg lige høre jeres erfaringer, inden jeg selv går i gang med at ringe rundt til alle danske banker. Er der nogen banker der tilbyder (billigt/gratis) dankort til virksomheder?
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:44

Så opret en privatkonto istedet for en erhverskonto. Jeg benytter Lån og spar bank, jeg har 7 konti, 1 Privat, 2 firmaer, 1 betalingskonto, 3 foreningskonti. Dertil har jeg et dankort, et visa og et masterkort, alt sammen helt gratis. Prøv evt. dem.

Jimmy

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:54

Jeg er selv ved at starte noget småt op, og vi har valgt nordea. De har et produkt som hedder Gratis Hverdag, hvilket er alle gebyrer undtagen udlandsoverførsler (30,-) er gratis. Gratis VISA, gratis når du overfører indlands, gratis når det er indbetalingskort. Dog er jeg ikke stor fan af deres netbank.. Men jeg har hørt der snart kommer en opgradering.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

loldrup:
Er der nogen banker der tilbyder (billigt/gratis) dankort til virksomheder?

Sparekassen Thy har gratis oprettelse af de konti du måtte ønske - jeg har i hvert fald 5 gratis hvoraf den ene er oprettet som erhvervskonto. Jeg har to gratis dankort koblet til henholdsvis erhverv- og privatkonto. Hvis det er generelt for Sparekassens afdelinger, kan du jo prøve at finde sådan en nær dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:40

Prøv Sparekassen Himmerland.

De har været meget kompetente og venlige igennem den tid je har været kunde hos dem (Erhverv og Privat). 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Kbh. Ø
Tilmeldt 16. Mar 08
Skrevet kl. 13:53

Dimsedut:
Så opret en privatkonto istedet for en erhverskonto.

Mon ikke der er nogle juridiske komplikationer ved det. Der er vel en grund til at bankerne har seperate kontotyper til erhvervskunder.

Tak til alle der har foreslået jyske banker. Jeg tvivler ikke et øjeblik på deres kvalitet, men jeg er for tiden bosat i København, så det ville nok blive lidt besværligt.

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:16

Jeg har netop oprettet en erhvervskonto hos Nykredit Bank.

Kontoen giver p.t. 4,25% og er gratis at oprette. Mulighed for gratis Dankort, mens Visa/Dankort koster 150 kr/året.

Fra Kbh. Ø
Tilmeldt 16. Mar 08
Skrevet kl. 12:56

Det lyder til lige at være den rette konto for mig. Jeg er nu ved at få oprettet sådan en!

Tak for tippet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)