Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til lokation for Badeferie/Charterferie...!??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino''er,

Jeg står i den situation at jeg sammen med hele familien (4 voksne i alt) skal på en traditionel bade-/charterferie her til sommer i starten af Juli. Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogle af jer, som tidligere i blot en enkelt uge om året har lagt business på hylden for at nyde en ferien på en lækker strand et sted i Europa...og som har lyst til at fortælle om dette sted, samt evt. om hvilket rejsebureau I rejste med??

Vi har i forvejen selv kig på specielt Malta (hvor alt dog synes at være udsolgt), samt Portugal og Bulgarien.

Udover sand og vand på der dog også gerne være nogle interessante udflugter, e.lign.

Lad høre fra jer!

Hilsen,
Kasper
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 06:38
Jeg vil, den nuværende globale situation taget i betragtning, anbefale Nice i Frankrig, hvor du ud over at ligge i dejligt sand kan på for eksempel Chagall museet, til Monte Carlo, Cannes og farfumebyen.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:23
På det tidspunkt af året, ville jeg anbefale Bulgarien. Og specielt området omkring byen Sozopol, som ikke er så turistet. Byen er rigtig flot og har en del gammel historie osv.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:10

Dato: 4/3/2006 6:38:10 AM Forfatter: Haurum Jeg vil, den nuværende globale situation taget i betragtning, anbefale Nice i Frankrig, hvor du ud over at ligge i dejligt sand kan på for eksempel Chagall museet, til Monte Carlo, Cannes og farfumebyen.

Yes!

Nice er nice

Man skal være parat til at betale lidt mere, men jeg synes at man får fuld valuta for pengene. Hvis man gider at gøre lidt selv (og det gør iværksættere jo ) så kan man også komme afsted til en fornuftig pris. Mange lavpris flyselskaber har Nice på paletten efterhånden, og det kan også lade sig gøre at finde hoteller til fornuftige priser hvis de ikke nødvendigvis skal ligge lige ud til vandet.

Et godt råd: Lej en bil! Det koster ikke ret meget, og hvis man vil en tur til Monaco (anbefalelsesværdigt), så er det nemmere hvis man har lejet en bil.

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Jeg er helt enig i anbefalingen af Bulgarien - var dernede forrige sommer og det var SKØNT. Lækkert vand, god mad, søde mennesker - og så var det ovenikøbet til at betale for. Vi boede i Sunny Beach som er mega turistet - Sozopol er bedre, hvis man vil væk fra det alt for turistede.

Ud over badeferie aktiviteterne er der masser af muligheder for spændende ture (Turen går til Bulgarien kan anbefales som inspiration).
Vi rejste med Spies og lejede bil gennem dem, så vi havde 2 dage at køre rundt i og det var rigtig spændende - og der var masser af muligheder for at opleve "det ægte Bulgarien". Den ene dag endte vi i en lille by med én restaurant og da det var langt over spisetid, måtte vi jo tage den. Én af de ansatte kunne 4 linier engelsk - ellers var det kun bulgarsk. Så vi endte med at sidde med Turen går til Bulgarien, hvor der bagerst er en liste over de mest almindelige bulgarske retter. Tjeneren så pegede på det de havde og så kunne vi så se den danske oversættelse. Kanon oplevelse

God tur!

Hilsen
Camilla
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 11:31

Camilla --> Jeg er ved at købe en lejlighed i Sozopol, så det var en god anbefaling, du kom med...

Jeg glæder mig til mange gode oplevelser dernede!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Super - det lyder dejligt! Overvejer selv at gøre det samme (Min bedre halvdel sælger lejligheder og huse i udlandet, så det ligger "lige for". Hvem køber du din lejligehed igennem?
Mvh
Camilla
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 11:36

Jeg er i forhandlinger med Livingstones!

Hvem arbejder din mand for? Så kan jeg jo lige tjekke om de har samme projekt til salg...

/Brian
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Det er Livingstones han arbejder for - så dem kan du trygt fortsætte med !

Morsomt som verden er lille....

Hilsen
Camilla
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Skrevet kl. 11:48

Okay, det var sgu da sjovt!

Jeg har snakket med Henrik Dan og Nicolai Christensen. Men handler med Nina Bruun...
Så måske har jeg endda snakket med ham?
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)