Jeg står i den situation at jeg sammen med hele familien (4 voksne i alt) skal på en traditionel bade-/charterferie her til sommer i starten af Juli. Jeg ville i den forbindelse høre om der er nogle af jer, som tidligere i blot en enkelt uge om året har lagt business på hylden for at nyde en ferien på en lækker strand et sted i Europa...og som har lyst til at fortælle om dette sted, samt evt. om hvilket rejsebureau I rejste med?? Vi har i forvejen selv kig på specielt Malta (hvor alt dog synes at være udsolgt), samt Portugal og Bulgarien. Udover sand og vand på der dog også gerne være nogle interessante udflugter, e.lign. Lad høre fra jer! Hilsen, Kasper |
Ideer til lokation for Badeferie/Charterferie...!??
|
|
Yes!
Nice er nice
Man skal være parat til at betale lidt mere, men jeg synes at man får fuld valuta for pengene. Hvis man gider at gøre lidt selv (og det gør iværksættere jo
Et godt råd: Lej en bil! Det koster ikke ret meget, og hvis man vil en tur til Monaco (anbefalelsesværdigt), så er det nemmere hvis man har lejet en bil.
mvh Carsten
|
Jeg er helt enig i anbefalingen af Bulgarien - var dernede forrige sommer og det var SKØNT. Lækkert vand, god mad, søde mennesker - og så var det ovenikøbet til at betale for. Vi boede i Sunny Beach som er mega turistet - Sozopol er bedre, hvis man vil væk fra det alt for turistede. Ud over badeferie aktiviteterne er der masser af muligheder for spændende ture (Turen går til Bulgarien kan anbefales som inspiration).
Vi rejste med Spies og lejede bil gennem dem, så vi havde 2 dage at køre rundt i og det var rigtig spændende - og der var masser af muligheder for at opleve "det ægte Bulgarien". Den ene dag endte vi i en lille by med én restaurant og da det var langt over spisetid, måtte vi jo tage den. Én af de ansatte kunne 4 linier engelsk - ellers var det kun bulgarsk. Så vi endte med at sidde med Turen går til Bulgarien, hvor der bagerst er en liste over de mest almindelige bulgarske retter. Tjeneren så pegede på det de havde og så kunne vi så se den danske oversættelse. Kanon oplevelse
God tur!
Hilsen
Camilla |
Camilla --> Jeg er ved at købe en lejlighed i Sozopol, så det var en god anbefaling, du kom med... Jeg glæder mig til mange gode oplevelser dernede! |
Super - det lyder dejligt! Overvejer selv at gøre det samme (Min bedre halvdel sælger lejligheder og huse i udlandet, så det ligger "lige for". Hvem køber du din lejligehed igennem?
Mvh
Camilla |
Jeg er i forhandlinger med Livingstones! Hvem arbejder din mand for? Så kan jeg jo lige tjekke om de har samme projekt til salg...
/Brian |
Det er Livingstones han arbejder for - så dem kan du trygt fortsætte med Morsomt som verden er lille....
Hilsen
Camilla |
Okay, det var sgu da sjovt! Jeg har snakket med Henrik Dan og Nicolai Christensen. Men handler med Nina Bruun...
Så måske har jeg endda snakket med ham? |