Nogen der kan hjælpe? så skal jeg nok sende følgende information om idéen. |
Vi kan godt levere et CMS System til 5000kr, hvad drejer det sig om? Kontakt mig gerne på 70 220 627 allerede iaften.
Nogen der kan hjælpe? så skal jeg nok sende følgende information om idéen. |
Vi kan godt levere et CMS System til 5000kr, hvad drejer det sig om? Kontakt mig gerne på 70 220 627 allerede iaften. |
Jeg leverere gerne et open source baseret cms system kvit og frit - til gengæld kan du så betale for opsætning, design og tilpasning. Send mig en mail på email@redweb.dk hvis du er interesseret. |
Du kan få et CMS hos os. Så kan du se om det kunne være noget for dig. |
Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk
Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad det er du efterspørger? Altså, er det du er efter en hjemmeside med design, opsætning og CMS. Er det et CMS som du selv skal sætte op. Er det et CMS til videresalg. Eller er det noget helt andet du mangler? Mvh Peder |
|
1850kr x moms Se mere på www.granholm.dk |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Vi kan levere et CMS med unikt design til 5.000 kr. Send en mail på info@userfriendly.dk hvis det har interesse. Mvh.
|
Vi kan også hjælpe. Og for 5000,- kan det blive rigtig flot og spændende, i og med vi da har budget til at få taget professionelle billeder, lave flash moduler, eller skrive nogle små praktiske programmer så din bruger oplever flere funktioner. Du kan tjekke www.mediatown.dk og evt. smide mig en mail på michaelvalentin@mediatown.dk Venligst Michael Valentin |
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.
Det er filenfløjtme godt, man ikke skal leve af at lave hjemmesider. Jeg lavede for nylig www.fyskirsten.dk for fru Kjer - Det var min første Wordpress side, og det tog mig et par dage at hitte rundt i det hele. mvh Hans |