Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot CMS System til maks. 5000 kr ??

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe?  så skal jeg nok sende følgende information om idéen.

Tak

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:07

Vi kan godt levere et CMS System til 5000kr, hvad drejer det sig om? Kontakt mig gerne på 70 220 627 allerede iaften.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:18

Jeg leverere gerne et open source baseret cms system kvit og frit - til gengæld kan du så betale for opsætning, design og tilpasning.

Send mig en mail på email@redweb.dk hvis du er interesseret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:43

Du kan få et CMS hos os.
Kr. 5000,- supernemt at redigere i, formularmodul, nyhedsmodul, revisionssystem og mere.

Prøv at bestille en demo på; http://www.karitascms.dk/distribution/cmsdemorequest.html 

Så kan du se om det kunne være noget for dig.
Hvis ja, kan du efterfølgende sende mig det info du har og jeg laver et hurtigt tilbud til dig.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:04

Kan du ikke fortælle lidt mere om hvad det er du efterspørger? Altså, er det du er efter en hjemmeside med design, opsætning og CMS. Er det et CMS som du selv skal sætte op. Er det et CMS til videresalg. Eller er det noget helt andet du mangler?

Mvh Peder

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:29
Hej Hvis du selv har mod på at tilføje indhold og opbygge siden, kan du gøre det gratis hos Bricksite.com - Nu ved jeg ikke hvilke krav du har til hjemmesiden og hvad du skal bruge siden til, men cms-systemet er meget nemt og overskuelig at arbejde med. Du kan oprette en side gratis og tjekke systemet ud. De kan også hjælpe med opsætning af indhold. Der er forskellige gratis designskabeloner man kan bruge, men du kan også få lavet et unik design. Det koster vist fra 450 kr og op til 4000,- alt efter hvor meget man vil have lavet. Du kan se eksempler på sider lavet i Bricksite her: www.bricksite.com/?id=1080 Der er mange udbydere af hjemmesider, så prøv at søge på google, hvis du ikke syntes Bricksite er noget for dig. Venlig hilsen Martin
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:06

1850kr x moms 

Se mere på www.granholm.dk 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:03

Vi kan også hjælpe. Og for 5000,- kan det blive rigtig flot og spændende, i og med vi da har budget til at få taget professionelle billeder, lave flash moduler, eller skrive nogle små praktiske programmer så din bruger oplever flere funktioner.

Du kan tjekke www.mediatown.dk og evt. smide mig en mail på michaelvalentin@mediatown.dk

Venligst

Michael Valentin

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:53

Det er filenfløjtme godt, man ikke skal leve af at lave hjemmesider.
Men OK - med lidt rutine tager det jo ikke lang tid at udfylde en skabelon - og de ligger jo i stakkevis overalt på nettet.

Jeg lavede for nylig www.fyskirsten.dk for fru Kjer - Det var min første Wordpress side, og det tog mig et par dage at hitte rundt i det hele.

Så hvis du har et par dage og selv kan producere alt grundmaterialet, kan du få en fed side for ingenting.

www.wordpress.org

mvh Hans

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)