Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

40 pladser tilbage i Google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit site www.drommeinfo.dk ligger her til aften nr. 49 på google på søgningen Drømmeholdet, hvor jeg de seneste syv dage har ligget skiftevis på placeringerne mellem 9-11 . Mit site handler ikke om andet, så jeg gik egentlig blot og ventede på det lagde sig til rette på 4. 5.-pladsen bag www.drommeholdet.dk og subsites.

Når jeg fylder nyheder i CMS'en angiver jeg "drømmeholdet" som keyword under metadata. Alle mine artikler handler om drømmeholdet, så det bør IMO ikke være fy-skamme.. Jeg synes nemlig at huske, at man kan få straf i Google, hvis man går over visse grænser. Men punkt 1 synes jeg ikke det bør være af denne grund.. punkt 2 havde jeg opfattelsen af en typisk straf er på blot 20 pladser... hvilket gør mig til storslem(?) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Er der nogen speciel grund til, at du nævner et domæne, som du ikke ejer, som det allerførste ord i titlen på samtlige sider?

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:20

Tommy:

Er der nogen speciel grund til, at du nævner et domæne, som du ikke ejer, som det allerførste ord i titlen på samtlige sider?

..ikke forstået.
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:33

Dit domæne hedder drommeinfo.dk, i din titel står der drømmeinfo.dk. "o" kontra "ø".

drømmeinfo.dk er stadig ledigt, så der er mulighed for at andre køber det for næsen af dig.

I øvrigt tror jeg ikke det har nogen skyld i din tilbagegang på google.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 21:03

aah.. min webbie må fixe det.
tak for tip. Jeg gider ikke spilde tid på at frygte et evt opkøb og konkurrence fra drømmeinfo.dk

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:25

Hvis Google ser det samme som jeg når der skal indekseres, så

vil teksten på en stor del af siderne være den samme "Du skal være logget på for at................"

Det er der jo kke nogen nyttig information i, hvad jo egentlig er Googles formål (nyttig information).

Der er noget med, at du kan oplyse login i Google Sitemaps og derved give adgang for indeksering.

Ps. At købe et domæne til er jo ikke den store udgift, og så kan du jo diregere trafikken fra domæne 1 til 2

som er en anden historie :)

Mvh.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:30

Prøv at lave noget onpage SEO på siden. Ordet Drømmeholdet står kun een gang på forsiden og det som almindelig tekst. Det er lidt lidt til at komme på side 1.

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 19:55

Højst besynderligt har jeg i skrivende stund 3. pladsen.. (!)

.. så jeg klager ikke. Nu har jeg overhalet et par af spillets egne undersider. Realistisk bør 2. pladsen være mulig at indtage, idet det også er en underside om sæsonen foråret 2008.

1. pladsen bør for evigt tilfalde drommeholdet - andet regner jeg ikke med.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:40

Google Danse eller Everflux går det vist under...

Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 22:10

Jesper Jørgensen:

Google Danse

Bare det ik er Nik & Jay... "lad mig se dig gå frem - og tilbage", så er jeg helt cool med fænomenet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)