Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil ha` en gratis hjemmeside ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du brug for et visitkort på nettet hurtigt og gratis

Skysite er et gratis hjemmeside netværk. Du kan vælge imellem en del præfabrikerede designs eller lave dit eget. Du redigere dine sider online ved hjælp af en editor som minder om at arbejde i word. Du får gratis tæller, gæstebog og kontaktformular. Det er også muligt at købe sig til en webmaster som kan lave dit design og fylde indhold på men de fleste vil opdage at det er let klaret selv.

www.skysite.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Det er altid godt med en hjemmeside og så tilmed gratis. Der er dog forskellige muligheder, hvis man vil have en hjemmeside. Jeg har fået arbejde hos Bricksite og syntes de har et meget brugervenlig system med mange muligheder. Det er som udgangspunkt også gratis og uden reklamer. I stedet for abonnement kan man betale engangsbeløb, hvis man vil have nogle ekstra tilvalg. Eksempelvis kan man købe et .dk-domæne for et engangsbeløb på 99,- Prøv det på www.bricksite.com Venlig hilsen Martin
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:21

Skal man betale for den bagefter ? Eller er det ligesom 123 hjemmesiderne? 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 21:42
Hej.. Nej, der er ingen abonnement hos Bricksite. Man kommer langt uden at skulle betale noget. Hvis man så vil have eksempelvis en webshop eller kunne sende nyhedsbrev, betaler man et engangsbeløb. Man får 10 sider til at starte med, men skal man bruge flere kan man, igen for et engangsbeløb, købe flere for 39,- Der er heller ikke reklame på hjemmesiden. Der er forskellige design-skabeloner, man kan bruge og der kommer snart et designmodul, så man selv kan designe sin hjemmeside (indsætte logo, baggrund osv..). Venlig hilsen Martin
Tilmeldt 30. May 08
Skrevet kl. 15:46

Skysite er gratis hele tiden 

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 16:23
Bricksite er også gratis hele tiden, hvis man kan klare sig med 10 sider og i modsætning til andre gratis udbydere er der ingen reklamer på hjemmesiden. Men alle har forskellige krav til en hjemmeside, så det kan vel bare anbefales at prøve de mange muligheder af, og finde ud af, hvilket system man bedst kan lide. Venlig hilsen, Martin
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:25

Burde flyttes ind et sted under Business-kontakten eftersom dette er et tilbud.

Det er fint nok at prøve at reklamere for sit produkt, men det er god skik at gøre opmærksom på sin forbindelse til produktet i stedet for at lades som om man laver en anmeldelse (indlægget er praktisk talt copy/paste fra 'om siden').

Som indlægget er nu (kategori + indhold) minder det uhyggeligt meget om spam.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 06:31
Jeg er meget enig med Morten om at dette er kørt lidt af sporet, men har dog ikke på noget tidspunkt fortiet min forbindelse til Bricksite. I mit første svar skriver jeg at jeg har fået arbejde hos Bricksite, så det er ikke hemmeligt. Det var også derfor jeg følte mig nødsaget til at skrive noget. Jeg havde egentlig ikke tænkt det som reklame, men kan godt se at de kan tolkes sådan. Håber dog at de mennesker der kommer forbi er intelligente nok til, selv at tage stilling og tjekke det hele ud. Men Hr. Morten K. Holst har fat i noget...
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:32

@Martin Have

Min kommentar var på ingen måde rettet mod dig, men derimod 'neelgarfield'.

Tilmeldt 30. May 08
Skrevet kl. 08:53

Fint

God sommer Paradiseherfra

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)