Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til billig markedsføring?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har siden august sidste år kørt min clairvoyance-brevkassenettet uden nogen form for markedsføring, andet end mund til mund metoden. Jeg har i flere år haft private klienter, men bor nu i Sverige og må konstatere at det er lidt omstændigt (og dyrt) at tage til DK hver gang jeg skal have sessions. Derfor har jeg glæde af brevkassen som jeg egentlig også har tiltænkt at blive et billigt alternativ til de dyre private sessions. Jeg brænder for at hjælpe de mindre bemidlede i vores samfund... og er træt af at clairvoyante i denne tid er begyndt at tage ublu priser for deres service. Det er sku snart dyrere at gå til clairvoyant end det er at konsultere enhver anden rådgiver... psykolog, advokat, mekaniker, kiropraktor... you name it!!! Og netop derfor tager jeg kun 100,- for en session Big Smile

At have evner (en veludviklet intuition) er jo ikke noget særligt....
At have evner for at se på andre menneskers problemer med empati, omsorg, medfølelse og ansvar, DET er noget særligt.

Det er ingen hemmelighed at jeg længe har arbejdet gratis på brevkassen, men nu hvor jeg snart runder små 140 tilmeldte brugere er jeg begyndt at tage penge for min service. Som alternativ behandler er jeg ikke momspligtig, men skal dog alligevel betale skat... og når det så er sagt, så vil jeg jo helst gerne have gang i lidt markedsføring således at der kommer mere aktivitet på brevkassen. Jeg har ikke travlt, og ser dette som noget der langsomt skal bygges op og tage form, men jeg vil ikke lyve - jeg brænder for at få flere online klienter, sådan at jeg med tiden faktisk tjener penge Stick out tongue Jeg bruger trods alt flere timer om dagen på at besvare spørgsmål og min service er egentlig gratis... det er min tid bare ikke.

Brevkassens "design" er ikke noget at råbe hurra for - men det virker da - uden penge på lommen har jeg valgt at benytte det gratis phpbb... og håber på at jeg en dag får råd til at hyre en rigtig webdesigner Big Smile

Men mit helt store dilemma er at jeg er rigtig dårlig til at reklamere for mig selv. Aner intet om adwords, adsense osv som alle taler om, ved ikke hvordan jeg får folk ind på min side....

Derfor - har du et godt råd eller en god idé til markedsføring af min side, så tager jeg gerne imod gode, sjove, smarte eller frække idéer til flere besøg!

P.s.
Dette er ikke et spørgsmål om du tror på clairvoyance el. lign... og nej, jeg kan ikke selv "se" løsningen på mit problem.Stick out tongue

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 10:06

????????????????????????????

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 10:32

Hej Sue,
hvis det primært handler om on-line markedsføring (og du har et meget begrænset budget), kan du kigge på www.partner-ads.com. Jeg vil tro at inden for dit område kan det godt give en del besøgende.

Ellers er AdWords suverænt, men det kræver også "lidt flere klejner" Big Smile

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 23:12

Tak Per..

Jeg kigger lige på dette - men vil stadig gerne høre fra nogen der kunne have nogle gode kreative idéer.

Eller måske er aminoerne gået døde!!!!Surprise for de plejer da at være hurtigt ude når det handler om at bevise deres evner for at komme på gode idéer.

Tak igen.
Venligst

Sue

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:58

Skynd dig da at kigge lidt på Adwords - det kræver langt fra mange klejner, hvis blot du starter småt ud. Du har jo rig mulighed for at anslysere alt, så du kan se om det du giver ud betaler sig ind i form af kunder. Da du siger at budgettet er meget lavt, kan du altid starte med at kigge på det selv og lege lidt med ganske få penge for at få en føling med systemet. Det mest optimale er selvfølgelig at få en professionelt til at hjælpe dig i gang, så du kan fokusere på det du er god til, men det andet kan da til nøds og sagtens gå.

// Jesper Skov

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 23:28

Tak

Jeg har nu kigget lidt på adwords og kan nogenlunde forstå princippet i det, men at komme igang var nu ikke så let.

Venligst
Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Gør et forsøg med Adwords. Smid 500 kr ind. få en følelse for det.
Jeg vil anbefale dig når du har et stramt budget at du bruger mere direkte keywords.

I stedet for at få alle ind som søger på clairvoyance, så kunne du i stedet fange dem som søger efter clairvoyance seminar, clairvoyance kursus, clairvoyance session.
Folk som søger på dette er mere målrettede søgere, og der er større chance for at de vil købe.
Mennesker som søger på clairvoyance alene, vil måske bare læse lidt om det, og vil koste dig penge ved at de kigger på de site og skrider igen.

Husk på at de mere målrettede søgeord ikke har lige så stor volume som clairvoyance alene. Men der er nu større chance for en højere konvertering af besøgende til salg, i dit tilfælde tilmelding.

Held og lykke med det ellers.

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:13

lige en uddybelse til adwords rådene her, lav et eksperiment hvor du ikke sender dine kliks direkte hen til din brevkasse forside. prøv at først sende dem hen til en side med samme layout hvor du på 3-5 linier forklarer hvad der er for noget og så til sidst har et kæmpe stort link til brevkassen.

At sende folk direkte til brevkassens forside kan give problemer da ser en brevkasse med 30 forskellige undergrupper men ikke som sådan forstår hvad hele siden/konceptet går ud på og derfor lukker vinduet med det samme. Men tag ikke mit ord for det, lad det komme an på en prøve og test begge muligheder og se hvad der virker bedst 

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 13:55

Tak for de gode råd mht. adwords.

Jeg håber dog stadig at der er et par gode hoveder derude der kunne komme på helt gratis måder at reklamere på :) jeg er ikke nærrig... blot uden økonomisk overskud og mulighed for at tage lån... så må man jo arbejde med det man har... hovedet!

Tænker på om det overhovedet kunne batte, at spørge en privat gårdejer om jeg måtte sætte et banner op på hans stakit.... ud mod motorvejen ;-)

Er det en god idé i jeres øjne?

P.t. kører der 2 rundt med en bagrudestreamer og der er flere der venter på at få tilsendt nogle... er det en god reklameværdi eller husker folk ikke de streamere de ser i løbet af dagen... jeg gør ikke, men jeg har også en dårlig hukommelse.

MVH Sue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Som regel kan det bedst betale sig at betale for lidt reklame. Det giver sig jo ind igen når de tilmelder sig.

En gratis måde er at "infiltrere" diverse fora som diskutere dit emne. Her snakker jeg ikke om at du skal sønderbombe dem med spam. Men deltag i debatterne, eller skriv artikler som de så kan få værdi ud af. Og derefter link tilbage til din brevkasse.
Det er helt fint i mine øjne, så længe at de fora du besøger får værdi.

Hvad angår adwords så var det et godt råd du fik. Send dem til en salgsside, hvor du forhøjer deres ønske om at købe dit produkt, og send dem derfra videre til din brevkasse.
Denne salgsside, burde du have om du så bruger adwords eller ej. Det er nemmere at sælge en tilmelding derfra, end fra forsiden af et forum.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)