Hej Jeg har siden august sidste år kørt min clairvoyance-brevkasse på nettet uden nogen form for markedsføring, andet end mund til mund metoden. Jeg har i flere år haft private klienter, men bor nu i Sverige og må konstatere at det er lidt omstændigt (og dyrt) at tage til DK hver gang jeg skal have sessions. Derfor har jeg glæde af brevkassen som jeg egentlig også har tiltænkt at blive et billigt alternativ til de dyre private sessions. Jeg brænder for at hjælpe de mindre bemidlede i vores samfund... og er træt af at clairvoyante i denne tid er begyndt at tage ublu priser for deres service. Det er sku snart dyrere at gå til clairvoyant end det er at konsultere enhver anden rådgiver... psykolog, advokat, mekaniker, kiropraktor... you name it!!! Og netop derfor tager jeg kun 100,- for en session At have evner (en veludviklet intuition) er jo ikke noget særligt.... Det er ingen hemmelighed at jeg længe har arbejdet gratis på brevkassen, men nu hvor jeg snart runder små 140 tilmeldte brugere er jeg begyndt at tage penge for min service. Som alternativ behandler er jeg ikke momspligtig, men skal dog alligevel betale skat... og når det så er sagt, så vil jeg jo helst gerne have gang i lidt markedsføring således at der kommer mere aktivitet på brevkassen. Jeg har ikke travlt, og ser dette som noget der langsomt skal bygges op og tage form, men jeg vil ikke lyve - jeg brænder for at få flere online klienter, sådan at jeg med tiden faktisk tjener penge Brevkassens "design" er ikke noget at råbe hurra for - men det virker da - uden penge på lommen har jeg valgt at benytte det gratis phpbb... og håber på at jeg en dag får råd til at hyre en rigtig webdesigner Men mit helt store dilemma er at jeg er rigtig dårlig til at reklamere for mig selv. Aner intet om adwords, adsense osv som alle taler om, ved ikke hvordan jeg får folk ind på min side.... Derfor - har du et godt råd eller en god idé til markedsføring af min side, så tager jeg gerne imod gode, sjove, smarte eller frække idéer til flere besøg! P.s. |
????????????????????????????