Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GENIALT KONCEPT, TJEN PENGE, GRATIS

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Myspace tjener box på reklamer og div.... 

Tommy Wu - der er poker millionær er godt igang med at bygge et så komplext kommunity at i falder bagover når i ser hvad han har gang i.

Det her er gratis for alle at deltage i, det kommer aldrig til at koste noget... men du kan tjene store penge på at have en downline der logger på deres side jævnligt og efterfølgende også køber/sælger varer via dette kommunity...... Jeg kan faktisk ikke sige så meget om det, men for jer skarpe hoveder vil i hurtigt se at der kan godt en ide i at flytte myspaces brugere over i et nyt kommunity hvor de faktisk kan få penge for at bruge det... Prøv at tænke på hvor mange der måske vil tjene 50-100 dollars om måneden på at bruge et andet community - hvor længe tror i de vil være loyale over for myspace..

Tommy Wu har en vision om at minimum 80 % af reklame indtæger skal gives tilbage til medlemmerne og eftersom vi er blandt de aller første i verden der starter dettte kan vi få massive indtægter..  Når man har 2 personligt (gratis folk med kan man tjene ned i 10 led) , når man har 10 personligt sponserede kan man tjene ned i 19 led.... det kan godt gå hen og blive voldsomt hvis folk gør dette rigtigt..

Man skal minimun logge på sin side 30 gange pr. måned for at være lønberettiget, men dette kan man gøre på 1 time på en dag hvis man vil. Det er der ingen krav om

Hvad har du at tabe..

http://www.zenzuu.com/

God fornøjelse

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:26
Rykket til MLM-kategorien og affiliatelink ændret til at linke til forsiden.
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 15:25
[slettet af moderator]
Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:32

newbuiss:

tror bare dimitri, fik lidt ondt i røven.

Eller også prøver du at tage røven på folk. 

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:23

Du forstår måske ikke hvorfor alle dine tidligere indlæg pludselig er slettet?

// Jesper Skov

Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 21:42

Har set en mulighed, og videre giver den til andre alle tjener penge. Så glem det bullshit.

Hvad skulle mit formål være ved at tage røven på folk, hvor dum tror du jeg er!

Kan folk ikke andet end at sidde og gætte og samtidig tro de er så fandens kloge. Du er velkommen til at starte med at spørger hvis der er noget du er i tvivl om.

Gem dit negative lort, til konen og kom ind i kampen.

Hvis du ser en god mulighed, som samtidig ikke koster noget at starte op, hvorfor så holde kæft med det.

Tør vædde på at når du ser et godt tilbud siger du det også videre til andre eller holder du bare din kæft?

Tag Mikkel og Dimitri i hånden, og lav en klub i kan nok få en masse gamle sure konservative mennesker med.

God aften og spar mig for det lort!

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:35

newbuiss:

Har set en mulighed, og videre giver den til andre alle tjener penge. Så glem det bullshit.

Kan folk ikke andet end at sidde og gætte og samtidig tro de er så fandens kloge. Du er velkommen til at starte med at spørger hvis der er noget du er i tvivl om.

Hvis du ser en god mulighed, som samtidig ikke koster noget at starte op, hvorfor så holde kæft med det.

Tør vædde på at når du ser et godt tilbud siger du det også videre til andre eller holder du bare din kæft?

Tag Mikkel og Dimitri i hånden, og lav en klub i kan nok få en masse gamle sure konservative mennesker med.

Det er bemærkelsværdigt så mange MLM-folk der bliver enormt sure, når noget stiller sig kritisk. Jeg siger bestemt ikke at du er ude på at snyde nogen, men sådan som du reagerer, så lugter det da lidt af fisk. Kunne du evt. fortælle lidt mere hvad det drejer sig om? (o:

- Søren

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:43

newbuiss:

Læs lige dit eget svar 2 gange og overvej hvem der lukke dit såkaldte bullshit ud. Kom selv ind i kampen og forsøg at forstå hvorfor dine andre indlæg er fjernet fra Amino. Jeg stopper her, held og lykke fremover.

// Jesper Skov

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:44
newbuiss:

Myspace tjener box på reklamer og div.... 

Tommy Wu - der er poker millionær er godt igang med at bygge et så komplext kommunity at i falder bagover når i ser hvad han har gang i.

Det her er gratis for alle at deltage i, det kommer aldrig til at koste noget... men du kan tjene store penge på at have en downline der logger på deres side jævnligt og efterfølgende også køber/sælger varer via dette kommunity...... Jeg kan faktisk ikke sige så meget om det, men for jer skarpe hoveder vil i hurtigt se at der kan godt en ide i at flytte myspaces brugere over i et nyt kommunity hvor de faktisk kan få penge for at bruge det... Prøv at tænke på hvor mange der måske vil tjene 50-100 dollars om måneden på at bruge et andet community - hvor længe tror i de vil være loyale over for myspace..

Tommy Wu har en vision om at minimum 80 % af reklame indtæger skal gives tilbage til medlemmerne og eftersom vi er blandt de aller første i verden der starter dettte kan vi få massive indtægter..  Når man har 2 personligt (gratis folk med kan man tjene ned i 10 led) , når man har 10 personligt sponserede kan man tjene ned i 19 led.... det kan godt gå hen og blive voldsomt hvis folk gør dette rigtigt..

Man skal minimun logge på sin side 30 gange pr. måned for at være lønberettiget, men dette kan man gøre på 1 time på en dag hvis man vil. Det er der ingen krav om

Hvad har du at tabe..

http://www.zenzuu.com/

God fornøjelse

øøøøøøh hva????

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 02:13

He tænk at man skulle more sig lidt på den her tid af døgnet! 

newbuiss:
Når man har 2 personligt (gratis folk med kan man tjene ned i 10 led) , når man har 10 personligt sponserede kan man tjene ned i 19 led.... det kan godt gå hen og blive voldsomt hvis folk gør dette rigtigt..

Lad os antage at alle de 10 personer hver har 2 under ned til sidste led. så giver det ikke mindre end 2.621.440. Endnu sjovere bliver det hvis vi nu bare siger at alle får lokket 3 med ind...så er det pludseligt 1.162.261.467 personer! Så jo du har helt ret når du siger det kan blive stort hvis man er en af de første...en af de allerførste! hehehe.

Derudover kan jeg simpelthen ikke lade være med at grine af overskriften! Tænk at det nu er en sensation at man kan tjene penge! GRATIS! Hvis det her ikke lykkedes, så kan jeg anbefale at gå ned på AF...de har stadig lidt jobs tilbage hvor du faktisk kommer til at tjene penge HVER måned, og der skal du som regel heller ikke betale startomkostninger - og så tror jeg faktisk chancen for at tjene mere der er ret stor! det var et GRATIS hint ;-) 

Jeg undskylder hvis jeg har bøffet den lidt i udregningerne, men tror nu ikke det er helt ved siden af.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)