Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til direktøren eller personaleadministrationen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et spørgsmål omkring markedsføring af min service. Jeg vil gerne lave latterevents til virksomheder som et fast forløb over en nærmere fastsat tidsperiode.

Jeg har tænkt mig at sende flyers ud til virksomheder beskrivende disse events som evt personale pleje. Hvem synes I jeg skal henvende mig til i første omgang. Direktøren eller personaleadministrationen (hvis der er tale om større virksomheder?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:23

Uanset hvem du henvender dig til, så sørg for at du har et navn på vedkommende inden du henvender dig, det gør det betydeligt nemmee at komme igennem "holde sælgere væk fra beslutningstagere -filteret."

Det er meget nemmere at ringe og spørge efter et navn, eller skrive "ATT: <navn>" i stedet for "ATT: Den personaleansvarlige"

Og så er risikoen for at blive smidt ud / sagt nej tak til, inden man kommer igennem til rette vedkommende noget mindre.

Umiddelbart ville jeg mene at den HR ansvarlige ville være et godt bud, så kan denne forelægge det for direktøren hvis det er noget der skal forbi dennes bord. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holstebro
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:25

Tusind tak for svaret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)