Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundeservice hos Amazon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt ros til en af verdens største boghandlere på nettet..

Jeg handler ofte på både en amerikanske (.com) og den engelske (.co.uk) del af Amazon og plejer aldrig at have problemer med leveringen, undtagen når ting forsvinder (sandsynligvis i tolden) undervejs.

Sidst var det tre bøger fra USA der forsvandt undervejs, eller rettere, ikke var nået frem en uge efter deres forventede ankomsttidspunkt, men det var nu ikke det store problem, skrev blot til deres kundeservice, som svarede igen indenfor en times tid at jeg kunne vælge mellem at få sendt et nyt sæt bøger, eller få pengene tilbageført.

Jeg bestilte så de selvsamme bøger (lidt dyrere godt nok) fra amazon.co.uk tirsdag aften omkring spisetid, og de er netop ankommet her kl 18 hos mig i dag.

Det synes jeg visse danske netbutikker kunne lære noget af. - Det er forøvrigt DHL og Post Danmark der står for pakkerne fra England.

Hurtig og kompetent service og levering er ikke nogen dårlig idé som netbutik.

Som en sidebemærkning kan det lige nævnes, at jeg før har bestilt bøger i USA som var fremme på mindre end en uge, med almindelig fragt, men det var så vidt fordi tolden ikke lige havde haft fat i dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)