Hej derude. Vi er driver til dagligt et firma, og vi har fået en ide til et handels koncept som ikke findes i danmark endnu, og der er et kæmpe hul i marked der. Det er salg til det private marked både i danmark og sverige.. Vi kan ramme ca 12.000.000 mennesker i de 2 lande, og hvor promotion vil være en stor del af det.. og vores produkter kan sælges til alle boliger og hjem i disse lande.. der er kæmpe mulighed for go profit, hele koncept er ned skrevet og meget af det er sat i værk.. Jeg er vil helst ikk komme for meget ind på det endnu, vil heller tage en dybere idalog med en mulig invistor.. Invitering er meget lille, vi skal bruge et indskud på omkring 40.000 kr. Jeg ønsker helst kun kontakt fra folk med et vis alvor omkring det.. Men skriv og vær med at opbygge et helt unik handelskoncept... med produkter som er helt nye, og alle vores test viser de er blevet taget rigtigt godt imod.. Håber at være høre fra den rigtige |
Hej,
Du må da gerne sende mig nogle yderligere oplysninger på jnj@redlion.dk så skal jeg tage et kig på det - Har i udarbejdet budgetter, forretningsplan osv?