Hej Martin,
godt initiativ, har været inde og kigge og har et par kommentarer. Hvad med et alternativt felt til lofthøjde, nu arbejder jeg meget med fotografer og som minimum har den branche et behov for at vide hvor højt der er til loftet i lokalerne. Så kan folk jo udfylde det eller lade være, men dem der har højt til loftet vil nok vælge at udfylde det og det ville gøre en søgning for fx fotografer meget mere relevant.
Den anden kommentar er til idéen om "mødelokaler" der står ledige. Umiddelbart ville jeg ikke lede efter et mødelokale i "diverse" og faktisk slet ikke på lokaleudlejningssider, da jeg ville mene at det var møntet på længere tids leje. Jeg synes idéen om mødelokaler er helt fin, det er jo synd de bare står tomme hvis nogen kan tjene lidt til huslejen på at leje dem ud, men det bør være et specifikt punkt på søgelisten så, ikke blandes ind mellem de "normale" lokaler :)
Nu er det "leje" af lokaler der står på alle punkterne, hvad med køb? ... Her tænker jeg både reel køb af et ejerlejemål, men også fx andelslejemål. Det eneste det ville kræve ekstra til systemet var et købspris-felt/andels-prisfelt og et felt til at markere om lejemålet er til salg og/eller leje.
Nu kan vi jo ikke se på søgningen endnu, men det kunne være fedt hvis man kunne søge på tidsbegrænsede/ikke tidsbegrænsede lejemål som et af kriterierne.
Det var så det ... for nu :)