Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit skal jeg opdatere min hjemmeside - for Googles skyld?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt, at Google elsker hjemmesider, der opdateres tit. Men hvor tit behøver jeg egentlig gøre det?

Hvis vi nu antager, at jeg havde uanede ressourcer og ideer til at skrive nyt hver dag, skulle jeg så gøre det? Eller kunne jeg nøjes med at opdatere dagen før Google-robotten kommer på besøg?

Måske er der andre ting, der spiller ind. Er der et par kloge SEO-hoveder, der har et bud?

Henrik I.

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:56

Google kommer mange gange om dagen ... jo oftere du opdaterer jo oftere kommer google forbi(har jeg hørt).

Jeg ved dog at google så godt som konstant er inde på mindst en af vores webservere, og når ikke google er så sjusker msn eller yahoo rundt på dem ... så ja du skal opdatere hele tiden hvis du vil bruge det trick der :)

Men istedet for at afprøve dine ideer for at ramme et ønsket mål var det måske en ide at delagtiggøre os i dit mål, så kan det være vi kan være behjælpelig med at hjælpe dig på vej :) 

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 09:36

Tak for dit svar Mikkel

mcsolutions:

Google kommer mange gange om dagen ... jo oftere du opdaterer jo oftere kommer google forbi(har jeg hørt).

Jeg troede kun Google kom forbi en gang i mellem? Når jeg kigger i webmasterværktøjer, ser det ud til, at der går 1-2 uger mellem hvert besøg. Men det skal jeg måske ikke regne for meget med?

mcsolutions:

Men istedet for at afprøve dine ideer for at ramme et ønsket mål var det måske en ide at delagtiggøre os i dit mål, så kan det være vi kan være behjælpelig med at hjælpe dig på vej :) 

Det er såmænd ikke fordi, jeg har et særligt mål med dette her, jeg ser det bare som en mulighed for at få mest muligt ud af mine ressourcer. Ofte har jeg 3-4 nye ting, jeg skal have lagt på siden og så var det måske bedre at sprede publiceringen lidt. For at pudse sin stjerne lidt hos Google, hensynet til brugerne tæller slet ikke med her..Wink

hilsen Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:38

Og med at vise hensyn til din stjerne hos google ønsker du helt præcist at opnå hvad? Hvis det er en højere placering tror jeg du får mere ud af at bruge en time om ugen på linkbuilding end på at planlægge hvornår du opdaterer din side hvis jeg skal være helt ærlig :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)