Når jeg skal henvende mig til firmaer for at give dem et godt tilbud ( jeg ejer et fitnesscenter), hvor meget syntes i så er rimeligt at jeg giver i rabat ved XX medarbejdere. Jeg står også over for valget at skulle give tilbudet enten til firmaet eller medarbejderne i firmaet. Hvis jeg feks sælger 40 medlemsskaber til et firma med 40 medarbejder, så er det ikke alle 40 der gør brug af det. Så i realiteten ville jeg kunne sælge 40 medlemsskaber til en lavere pris uden at sætte noget til.
Nogle gode råd til hvordan jeg skal sætte det sammen? Hvis jeg giver firmaet en god pris, skal jeg så stå fast på at det feks er 12 mdr af gangen - kontant. |
Medlemsskab af fittnesscentre er skattepligtigt for medarbejderne, hvis firmaet betaler udgiften. Derfor tror jeg, at du skal have et rigtig godt tilbud. Jeg ville give et tilbud til medarbejderne, hvor rabatten tilfalder alle: Hvis 0-10 melder sig ind, så xx rabat. Hvis 10-20 melder sig ind så 2xx rabat osv. Og så vil jeg foreslå dig en prøveperiode på en kortere periode, som starter efter sommerferien, da der har været ret megen opmærksomhed om de (nogle gange urimelige) bindingsperioder netop i din branche.