Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webdomain

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nok tænkt mig at købe et webhotel på webdomain.dk men skal jeg vælge php og mysql eller skal jeg vælge asp og access

jeg skal lave noget med script det jeg skal lave er et site med med login system så alle dem der bliver sat ind i systemet har deres ejen konto fx ligesom arto og vman og bold og danskespil og hot så dan skal folk kunne gemme deres oplysninger hvad skal jeg så vælge ????  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:44

Var det ikke en ide at du gik igang med en ting af gangen istedet for det der? (desuden kan jeg med mit kendskab til din it-viden godt oplyse dig om at du ikke selv lige kan lave det du beskriver der ... og slet ikke få det hostet hos webdomain)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:45

hvor kan man så

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 21:54

Du kan jo kontakte Mikkel, som har skrevet til dig - han har styr på store portaler.  

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

efb-freak:

jeg har nok tænkt mig at købe et webhotel på webdomain.dk men skal jeg vælge php og mysql eller skal jeg vælge asp og access

jeg skal lave noget med script det jeg skal lave er et site med med login system så alle dem der bliver sat ind i systemet har deres ejen konto fx ligesom arto og vman og bold og danskespil og hot så dan skal folk kunne gemme deres oplysninger hvad skal jeg så vælge ????  

Må jeg anbefale at kigge på programmeringen af siden, før i kigger på hosting der kan klare den mulige belastning for siden - når den har flere års promovering på bagen? Og bagefter kan man vel så kigge på noget markedsføring. Også kan man efter min mening kigger efter hosting. I forhold til at skabe et unikt produkt der kan vælte markedet, er hosting en hyldevare Wink

Det er mange der kan klare hostingen. Man skal bare ikke vælge et webhotel til 9 kr om måneden. Så længe det har at gøre med ens indtægt og omdømme skal man vælge nogle professionelle som er til at samarbejde med. Så længe det er php og MySQL vil jeg mene at jeg ligeledes kan håndtere opgaven, hvis du mangler alternativer. Men den del kan Mikkel jo ogs. ;-) (Alt dette står for egne meninger og erfaringer Stick out tongue)

Et par enkelte hosting referencer kan ses i min signatur ;-)

De bedste hilsner fra Jannik Og rigtig god fornøjelse med dit projekt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:18

Nu vi taler om store portaler så sider jeg faktisk pt. og arbejder på https://www.danmarks.net, en gammel søgemaskine som har eksisteret ihvertfald de sidste 10 år :)

Anyway, det virker ikke som en high trafic side. Men den har altså trukket sin jailserver død, hvorefter vi opgraderede den med 400%. Men der er stadig for meget kul på ... så vi er ved at forberede en fysisk server til den. En ordentlig satan som arbejdsmyndighederne vidst nok mener skal flyttes med en gaffeltruk Stick out tongue

Det er en kombination af en gammel database og gammel uoptimeret kildekode, der gør at de relativt få besøgende siden har kan trække serveren så meget død som den nu engang gør. Til sammenligning har vi en kunde som lever af at sende film over nettet ... det kører fint fra en shared webserver på trods af den relativt store mængde trafik de sluger. Så rådet er udemærket, start med at vælge en samarbejdspartner til udviklingen, herefter kan du så i samarbejde med ham finde en hosting-løsning ... og den koster mere end 9kr om måneden :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)