Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance tjans søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu været selvstændig i et år. Ideen er god og jeg er helt sikker på, at forretningen nok skal komme til at blomstre. Mens jeg arbejder på det, har jeg dog brug for ekstra indtægt. Jeg har i forvejen nogle freelance opgaver (udarbejdelse af statistikker for et firma, layout af annoncer, design og vedligehold af enkle hjemmesider m.v.), men har brug for mere. Det må meget gerne være et fast antal timer om ugen, men ad hoc opgaver er også fint. Det må meget gerne være noget jeg kan lave hjemme - ellers helst i Storkøbenhavns området.

Lidt om mig selv:
Jeg er HA og HD i afsætning. Har bl.a. arbejdet som projektleder på reklamebureau, salgs- og kommunikationschef i mellemstor virksomhed og derefter vicedirektør med primært ansvar for salg og marketing i samme virksomhed.
Jeg arbejder i Microsoft Office, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Dreamweaver m.m. (selvlært i det hele).
Jeg har sans for design, farver og detaljer, er god til at skrive tekster, er loyal, flittig og har masser af humoristisk sans og gå-på-mod.

Hvis I selv har brug for hjælp til opgaver a la ovenstående eller kender nogen der har brug for hjælp, så hører jeg meget gerne fra jer. Hvis I er nået længere med jeres virksomheder end jeg og har brug for hjælp til forefaldende arbejde, har det også interesse.

Hilsen
Camilla 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)