Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan producere?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en rigtig god idé, som jeg ønsker at få ført ud i livet. Produktet findes ikke på nuværende tidspunkt.

Produktet er: små "hætter" a la dem der sidder ovenpå en lille høresnegl. Hætterne skal måle ca. 1,5 cm. i diameter og 0,5 cm. i dybden. Hætterne skal være sorte elastiske, således, at når man smøger dem over "det hemmelige objektet" så beskytter det "det hemmelige objekt" fra ilt og lys. Er ikke 100% sikker på hvilket materiale er bedst til dette, det ved du måske.

Der skal i første omgang produceres ca. 100.000 stk's eller meget mere.

Men aller først skal vi sammen finde de nøjagtige mål osv.

Nogen der kan henvise til en evt. producent? Skal det laves i DK eller Kina??

Med venlig hilsen

Allan 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 00:07

Lyder spændende. Umiddelbart lyder produktet jo til at være "at den type" der med fordel kan produceres i østen. Men snak med Elas i Herning.. de producerer RIGTIG MANGE gummiprodukter. 

fortæl lidt om hvad det er for en kunde og hvilket marked du vil sælge på..tror godt det er muligt selvom du ikke ønsker at røbe for meget.

Good luck 

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 00:59
Glemte måske at tilføje, at materiale til hætterne ikke skal være af gummi. Materialet skal formentlig være af noget elastisk textile eller noget der ligner. Det skal smøges over og beskytte små sølv dimser. Dvs. beskytte imod, at der lægges sort lag over sølvet.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:38

lyder da spændende.

ELAS igen.. se deres hjemmeside.. de laver en del forskellige ting og langt fra alt er oplyst på siden.  

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 14:52

Hej Steffen

Endnu engang tak. Der er ikke andre, der kan byde ind på tråden, så jeg må kigge lidt på Elas.

mvh

Allan

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:11

Hej Allan,

Måske var det idé at snakke med TEKO i Herning. Der uddannes tekstildesignere osv. De ved vanvittigt meget om tekstiler.

Skal du til østen SKAL du vide præcis hvad du leder efter. Der er ikke så meget hjælp til det. Kun interessen for orderstørrelsen.

Jeg driver mit eget soucing firma og hjælper gerne. Jeg samarbejder med danske sourcing firmaer i Vietnam og Kina. Jeg kan måske lede lidt i Maylaysia som også kan være et alternativ.

Mvh

Klavs 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)