Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tasker fra usa

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal til at overtage en lille nøgle/hælebar her om en måneds tid, den køre af h... til og derfor har jeg tænkt mig at krydder butikken med lidt ekstra "blikfang" til det stor udstillingsvindue der er, i form af nogen meget flotte og specielle tasker, jeg har fundet hos en amerikans levenrandør, det skal selvfølig også være en salgsvare... Nu er spørgsmålet så bare om det kan betale sig at importer det, for så lille forretning som min...

Priserne på taskerne er fra 15$ - 30$, og det er sgu en ok pris ( det er ikke mærkevare).
Jeg har tænkt mig at starte med en meget lille sending for at se om det er noget der sælger, sådan ca 20 tasker el. der omkring.
Jeg ved at jeg skal registreres hos told og skat, og at tolden ligger på 12%, og at der skal betales moms af indkøbsprisen, og så skal fragten ligges oven i.
Spørgsmål: Er der nogen af de udgifter på taskerne, der kan trækkes fra igen på nogen måde? Hvad koster fragten for ca. 5 kg fra usa med ups? Er der noget jeg har overse af udgifter ved import? Er det en god ide i det hele taget?
KH Rikke
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Jeg synes umiddelbart det virker som en god ide. Hvis du kan skabe blikfang og mere omsætning i dit primære forretningsområde og dette bare kan køre rundt, synes jeg det lyder yderst attraktivt.

Hvis du kunne tænke dig at supplere den fysiske butik med en hjemmeside med internet handel, så sig endelig til. Jeg køre pt. www.jonsen.dk - med ure og smykker, og leder efter et nyt forretningsområde. Tasker kunne være spændende. Hvis det kunne være fristende så skriv til ks@cygnet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)