Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøj eget design, kontakter, priser osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg kunne godt tænke mig at starte eget mærke af tøj, eget design. Jeg vil lave en webshop hvorfra jeg skal sælge mit tøj.

Det er lige nu kun t-shirts jeg tænker på. 

Jeg har så læst i flere forskellige emner her på amino.dk der omhandler samme emne, men jeg bliver bare en smule forvirret da svarene jo ikke er præcist hvad jeg leder efter.

Hvor er det muligt at få syet og købt tøjet? og måske hjælp til design af selve t-shirtsne. Eller er det muligt at købe t-shirts af god kvalitet og derefter fra lavet tryk og label på t-shirten (og hvor kan jeg det).

Jeg har læst mig frem til at det skulle være billigst at få tøjet syet i østen, men jeg kan ikke finde ud af hvorfra jeg skulle få nogle kontakter til disse steder?

Og endelig er der prisen. Hvad kan jeg forvente at det vil koste at starte sådan en projekt?

Jeg håber mine spørgsmål er tydelige nok :)

mvh Thomas

Fra letland
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:01

det er rigtigt at det er fjernøsten der producer det billigst, og du bestemmer selv hvordan de skal se ud.

du skal dog regne med at købe en hvis mængde for at det kan betale sig. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 20:11

okay :)

Men jeg er så i tvivl om hvordan jeg får de kontakter og hvordan handlen med fabrikken foregår 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:36

Hej,

Jeg tvivler på, at nogen bare giver dig deres gode kontakter... Tingene kommer sjældent SÅ let :) Så du må nok investere mere tid i dit projekt, end blot at bede om svarene her på Amino. Jeg har haft tanken tidligere og var på et kursus omkring import hos en virksomhed i Silkeborg. Mens jeg skriver dette, så søger jeg også lige om jeg kan finde deres navn.

De arbejder nemlig blandt andet med at hjælpe omkring import/eksport, men det er naturligvis ikke gratis.

SÅ fandt jeg det - kig her:   www.importguiden.dk

Der skulle være hjælp at finde. God fornøjelse med projektet :) Jeg håber det bliver en STOR succes!

Jeg tænkte forøvrigt, at du måske kunne drage nytte af at deltage i et iværksætternetværk, som jeg har været med til at starte op (vi har en gruppe der mødes i Århus), men når jeg lige tænker mig om så er der ingen der arbejder med tøj fra udlandet. Jeg ved der er en der arbejder med noget tilbehør til biler - blandt andet forskellige typer alarmer - og jeg mener han importerer. Så måske er det alligevel noget der kunne give dig sparring? Si til hvis du er interesseret i at høre mere om iværksætternetværk i Århus - min mail er:  janet@7morgen.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:16

Janet Friang:

Jeg tvivler på, at nogen bare giver dig deres gode kontakter...

Helt enig med Janet - oplysninger om gode leverandører, priser osv. holder man da for sig selv, alt andet er fuldstændig tåbeligt.

Du bliver nødt til at være mere opsøgende selv - du kan komme langt på Google, men du skal regne med at bruge tid på det.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:23

Glemte en ting...

Tilmeld dig nyhedsbreve hos dit lokale væksthus eller erhvervsråd. Kig engang her:   http://www.startvaekst.dk/forside/0/2/0/2

Selv er jeg tilmeldt samtlige nyhedsbreve over hele landet, for det er langtfra det samme der kommer i de enkelte nyhedsbreve og der er masser af gode ideer og muligheder for at søge information. Hvis jeg var dig... :) så ville jeg lægge ud med at besøge et væksthus og høre hvad du skal gøre - de er der for at hjælpe netop os iværksættere, så udnyt det fantastiske arbejde de udfører!

Igen... good luck :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:45

tak for svarene :)

Jeg håber der måske er flere gode råd jeg kan bruge 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)