Vil du holde mig opdateret om hvordan IDEAHOUSE modtog idéen? :-) |
Jeg er "Nej Takker" Men har også tænkt på med at det vigtige brev kunne ende med forsiden nedad, men i det midste kan man dog sige at man i hvert fald ikke går forgæves.Jacob:Så må du jo ud og købe dig en villa og en kartoffelskræller Det var mere princippet der lignede din idé. Mht. til din tanke om et webcam i posten... Hvad nu hvis dit vigtige brev ligger under det bjerg af reklamer der som regel fylder en postkasse? Det ville jo kræve en noget snedig sorteringsordning.. Jeg tror at du på sigt ville kunne spare en masse penge, hvis du lurede postbuddets rutiner ud, samt at du ville få rørt dig lidt;-) /Jacob
Bor på Nørrebro, og mit postbud(e) ( er næsten aldrig den samme person ) er umulig at regne ud, nogen gange kommer person kl 10 andre gange kommer de ved 12-13 tiden, og andre gange kommer de slet ikke.
Men jeg har også hørt at man kan få sendt sit post elektronisk via postdanmark, måske skulle man overveje at tilmelde sig det, det er jo gratis, men desværre kan de ikke sende tøj på denne måde, jeg tror jeg skal opfinde et teleport i stedet for, LOL.