Min super gode idé, der muligvis kan være rigtig mange millioner værd handler om "intelligente postkasser". Jeg ved ikke om de findes på markedet, da det er en idé jeg først lige har fået her for en uges tid siden, og har slet ikke undersøgt sagen. Fik tanken fordi at jeg bor på oppe på 2.sal og vores brevkasser sidder nede i stue etagen. Jeg ventede på meget vigtigt brev, og løb op og ned ad trapperne 117 gange i løbet af dagen ( godt jeg ikke boede oppe på 5.sal ). Fik tanken om at indsætte noget udstyr ind i postkassen, og hvis der så dumpede et eller andet ned postkassen, kunne den sende mig en email om at jeg havde fået post, og så kunne man bare nøjes med at tjekke sin email i stedet for at løbe sig halvt ihjel. Måske, kunne man også sætte et mini webcam ned i sin postkasse, og se om det bare var en "spammail" fra Post Danmark, eller en pizza pjece. Der er noget med at man i år 2009 eller 2011 ( eller i hvert fald her i den nærmeste fremtid ) så skal alle husstande have deres postkasser nede i bunden af opgangen, så der er rigtig god mulighed for at denne opfindelse kan blive et kæmpe hit. Jeg giver denne super gode idé GRATIS væk, fordi jeg er en skide flink, men lov mig lige at give mig lidt penge hvis du skulle ende med at blive mange millionær på denne idé. Man kan undre sig over hvorfor jeg sådan giver en idé fra mig GRATIS, sagen er den, at jeg tror der sidder en masse opfindsomme mennesker rundt omkring der har super gode idéer, men meget få af dem tør at kaste sig ud i store og kostbare projekter, jeg er en af dem der ikke har nosserne til det, desværre. Men jeg har nosserne til at give min idé videre og ikke bare " tage dem med i graven" - skal jeg sidde og være sur resten af mit liv hvis der er en herinde der bliver mange millionær på denne "intelligente postkasse", nej, jeg ville være mega glad på vedkommens vejne, og den gør meget mere gavn end i graven. |
Det kunne ret nemt laves med en "knap" i bunden af postkassen der registrerer når der puttes noget i den, der så er koblet til en diode lige indenfor hoveddøren hos indehaveren af postkassen... Når der er lys er der post - Det er ihvertfald sådan cirka min plan når jeg flytter i hus.. (Dovenskaben længe leve!)