Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytænkning i markedsføring

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

dehm:

den viledeste markedføring ever!

Jeg må indrømme, at jeg nu ikke synes, der er så meget knald på den. Har set det, jeg vil karakterisere som vildere Big Smile

Har det givet et boost i antallet af besøgende? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:06

Det er en hyggeligt side ja, men hvor stor effekt har det? Min tanke er lidt at den første der modtager linket med jeres reklame oplysninger i, vil lave sit eget link med personlige tale og sende dét videre... ikke linket med jeres tekst. Kan godt være at gode venner og familie gør det for at være flinke ved jer, men tror så desværre at den går død i næste led. Det er jo meget sjovere selv at indtale noget og sende det, i stedet for en reklame. Lige mine tanker...  

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:12

Molvins:

dehm:

den viledeste markedføring ever!

Jeg må indrømme, at jeg nu ikke synes, der er så meget knald på den. Har set det, jeg vil karakterisere som vildere Big Smile

Har det givet et boost i antallet af besøgende? 

Nej ikke endnu desværreSad

Men strategien kan næppe slå fejl!!Big Smile

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:13

Steffen Olsen:

Det er en hyggeligt side ja, men hvor stor effekt har det? Min tanke er lidt at den første der modtager linket med jeres reklame oplysninger i, vil lave sit eget link med personlige tale og sende dét videre... ikke linket med jeres tekst. Kan godt være at gode venner og familie gør det for at være flinke ved jer, men tror så desværre at den går død i næste led. Det er jo meget sjovere selv at indtale noget og sende det, i stedet for en reklame. Lige mine tanker...  

Du har ret..! Det var osse bare lidt sjov og ballade!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)