Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Harddisk crash - HJÆLP

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville heltsikkert benytte mig af SpinRite fra Gibson Research Corporation, se http://www.grc.com

SpinRite har flere gange reddet harddiske for mig som virkede stendøde. Spinrite et meget lille, men meget extemt avanceret program bygget neteop til situationer som din.

Alle harddiske er (ikke for at gøre for meget tekniknørderi ud af det) bygget med latente fejl som med tiden vokser. En harddisk består af en masse sektorer som med tiden bliver korrupte og når det har blevet for mange fejl på disken så VUPTI, så står den af ligesom din har gjort.

Spinrite kan med meget avancerede teknikker redde din disk (og data) og få den online igen... Så den er absolut værd et forsøg. (og så sparer du 30.000,00.- som Martin Thorborg fortæller dig om)

Du kan se video her hvor chefen Steve Gibson forklarer hvordan SpinRite fungerer: http://www.grc.com/sr/themovie.htm 

Jeg håber det lykkes for dig, skrive gerne hvordan det gik for dig!!!

Mvh. Whatever 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 21:10
toptunet:

noget rigtigt skrammel, når disc'en dør...

Og hvad kan vi alle så iøvrigt lære af det...

"Rigtige mænd (m/k) tager ikke backup - rigtige mænd (m/k) græder tit !"

Knæk og bræk..

/Pedro

Rigtige mænd bruger spinrite..   He he.. Stick out tongue  Wink  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:42

Jeg vil anbefale dig recoverIT, de har bare styr på det der Yes 

Du finder deres priser her - RecoverIT

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 21:48

Det danske firma DKC-Data udfører data-recovery på harddiske. Først skal du have stillet en diagnose på harddisken (analyseret harddisken for fejl)hvilket kaldes diagnosticering. Dette udfører DKC-data gratis - Det tager ca. 2-4 dage for en fuld gratis diagnosticering, mens du kan få det ordnet på 6-12 timer, hvis du betaler 2.000 kr. Efter diagnosticeringen modtager du så et uforpligtende tilbud på recovery, som du så selv kan vælge at acceptere eller lade være....

Har selv pt. to harddiske inde hos dem :(

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:41

Hej

Når harddisken er koblet til din computer, kan du så se den i denne computer?

Så prøv at højreklik på drevet, gå til funktioner og vælge Undersøg nu. Så kommer der et program frem hvor du kan undersøge disken for fejl.

Ikke sikkert du får noget ud af det, men det er altid et forsøg værd.

Og ellers så i fremtiden husk at tage backup :) Er selv slem til at glemme det, men det er bare vigtigt at gøre det :)

Held og lykke med harddisken. 

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)