Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

soeasyas123.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:24

Hold dig fra den, det er dybt useriøst!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46
>De reklamerer med at man kan få en ugeløn på 2 timer.

Man skal ikke have ret meget indsigt i samfundsøkonomien, for at regne ud, at det er noget fup. De lover at man kan tjene 10.000 kroner på 2 timer uden specielle evner, uddannelse eller erfaring af nogen art... nå, men hvad er det så man kan bidrage med, som nogen er villig til at betale 5.000/timen for? Pengene skal jo komme et eller andet sted fra.
De 20-30% man vinder "7 ud af 10 gange" kommer jo ikke ud af den blå luft og bookmakerne skal nok holde øje med fidusen. Hvis man bare kunne forudse resultatet af en kamp, giver det jo ingen mening for folk at tage mod væddemål.

Udover ovenstående logiske tilgang, kan jeg ikke undgå at falde over et af deres udsagn:

De har på siden valgt 10 kampe hvor systemet har forudsagt de 9 korrekt... hvorfor lige de 10 kampe ud af cirka 125 Champions League kampe? Hvis man ikke fatter mistanke til den form for statistik, har man brug for hjælp til at forvalte sine penge. De 10 "tilfældig" udvalgte eksempler bliver efterfulgt af nedenstående påstand:

"Altså... -i 16 ud af 17 Champions League kampe tjente IPP-Systemet penge, og kun i én kamp tog IPP-Systemet fejl, vi tjente 20 til 30 % i alle 16 kampe = 400 til 500 % fortjeneste! "

Nogen der kan forklarer den for mig? Det er jo 10 kampe, ikke 17. Og 20% vil altid være 20% - det kan ikke akkummulere sig til 400%... medmindre de hver gang satser hele overskuddet fra forrige kamp - hvilket ville være noget skidt, eftersom den tog fejl af den anden sidste kamp.

Selv hvis vi akkummulere det ligesom de har gjort giver det ingen mening (for det første er det jo en ny satsning hver gang, så det samlede satsede beløb bør jo også akkummuleres).

16*20= 320(%)
16*30= 480(%)

Så skal vi lige trække 100(%) fra, eftersom de jo tabte en kamp. Så er tallet 220-380%... jeg hader den slags scamsiders elendige forhold til statistik

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:55
takker for svarene. Ja jeg studsede også lidt over den. Derfor ville jeg lige høre hvad amino havde af meninger
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:26

Dato: 3/31/2006 3:55:06 PM Forfatter: lyskjaer takker for svarene. Ja jeg studsede også lidt over den. Derfor ville jeg lige høre hvad amino havde af meninger

Generalt kan siges, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det der osse!
Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25

Hej..

Jeg er tilfældigvis ved at teste tradesoeasy.net. Det er det samme sportstrading system som på soeasyas123..

Jeg har ikke tjent 15.000 kr, men har til gengæld heller ikke sat så mange penge på det, men på min første sportskamp fik jeg små 18 kr ud af det.

Men det er jo faktisk et utrolig enkelt system, hvis det kommer til at virke fremover.. De kampe de snakker om som de taber, det er når kampen ender 0-0.. Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det fra medlemssiden.

Systemet virker bedst ved live trading, altså der hvor man kan sætte penge på kampen imens den spilles..

Og på no risk trading, var der også gevinst, men det er jo det samme som surebets.. Og ang. surebets, har læst i en tråd at der var over 16 sider med surebets eller sådan noget på riskfreeprofit?

Det er der ikke på tradesoeasy, men der er efter min mening nok at tage af i løbet af en dag :-)

Ang. den sidste mulighed på tradesoeasy.net har jeg ikke prøvet endnu, da de sender en mail, normalt før mandag med ugens trade....

Håber ikke jeg bliver rakket ned, om at jeg er for dum ved at ha brugt penge på det, men jeg er åben for at prøve nye ting, man ved ikke hvad det er før man har prøvet det.  Jeg skal selvfølgelig ha prøvet at spille på nogle flere kampe for at se hvornår jeg  evt. taber, men den måde det fungere på, så spiller man nok lidt ligesom på surebets, det er bare på samme bookmaker, så lige meget hvem der vinder, så vinder man, bare det ikke ender med 0-0..

Jeg satser ikke så meget ad gangen, det har jeg enkelt nok slet ikke penge til, men en 20'r her og der, så kan jeg jo bygge et overskud op, og så dermed satse mere og mere, med udelukkende overskud..

Det gode er jo at der ikke skal satses på forskellige bookmakers, så pengene bliver ikke spredt ud på forskellige sider med gevinster og tab, som med surebets... Lige pt. er det på betfair.com, hvor man kan se dagens LIVE spil ude til højre, men der kommer, eller er måske også andre bookmakers der tilbyder LIVE kampe, men tradesoeasy anbefaler betfair, men vil dog ikke udelukke andre sider, hvis de tilbyder disse kampe, og IPP systemet virker kun ved fodboldkampe.

Jeg tror jeg venter med min mening om IPP systemet, da jeg som sagt kun har prøvet en kamp, som var igår mellem Spanien og Frankrig. Godt nok vandt jeg, det skal lige siges at jeg ikke ved noget som helst om de forskellige hold, så havde ingen idé eller håb om hvem der ville vinde. Men skal nok vende tilbage igen, hvis nogen er interesseret I at høre hvordan det går...?

Jeg har ikke rigtig kigget på riskfreeprofit.com, men hvor meget skal man sætte i puljen før abb. er betalt?

Og for en god ordens skyld, jeg er ikke medejer, eller i familie eller noget som helst med siden tradesoeasy.net..
Jeg prøver heller ikke at forsvare den, for skal sgu nok vende tilbage hvis jeg lider større tab end gevinst på deres system. Ingen grund til at give dem flere kunder/penge, hvis det ikke virker! Men sagen er jo den at jeg har tjent 19,20 kr , minus 5% kommission som så er 18,24 kr, på min første kamp, godt nok er der langt til de 15.000 kr, Men indsatsen var altså også kun 85 kr. ialt.. :-)

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:47
Uden jeg har sat mig ret meget ind i nogen af ovenstående programmer, så er det mit indtryk, at det er noget man skal bruge rigtig meget tid på - Og desuden skal man vel have "store" penge i spil for at differencen på odds rigtig betaler sig ?
Tilmeldt 28. Jun 06
Skrevet kl. 14:56

Mht. sports trading, så skal der ikke bruges ret meget tid.. Man skal gøre sin indsats lige før en fodbold kamp, og efter første mål skal man gøre det en sidste gang, og så er man færdig med den kamp..

Man behøver ikke følge med i kampen, man skal bare være inærheden af sin computer, for når det første mål er scoret, kommer der en klapsalve fra medlemssiden, og så er det tid til at tage IPP systemet i brug og gøre sin sidste indsats :-)

Man kan dog minimere sin risiko for tab, hvis kampen skulle ende 0-0, så skal man spille på en anden bookmaker samtidig, det har jeg dog ikke sat mig helt ind i endnu..

Jeg har jo kun prøvet det med én kamp, og min indsats var heller ikke på så meget, men jo, man kan jo godt regne ud af man nok skal satse en hel del for at få et stort overskud

Surebets skal man bruge tid på, sådan er min opfattelse ihvertfald, og der skal man jo også ha penge på flere forskellige bookmakers, for at være hurtig nok...

Så lige nu holder jeg mig til deres sports trading system, godt nok er der en risiko i forhold til surebets, men jeg har valgt ikke at satse så meget på hver kamp, for at teste om det virker, og så vil mit tab heller ikke være så stort hvis jeg taber :-)

Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:24
man skal bette mange penge for at det kan betale sig. på et typisk indskud på 100 kr taber du 235 kr og vnder 20 kr hvis kampen ender alt andet end uafgjort. dvs man skal være heldig 12 gange i træk for at dække 1 tab.

Ved at bette mere vinder man mere, men taber så også mere.. men det kan bedre betale sig, da man statistisk vinder flere end du taber. Ideelt skal man op og bette 500-1000 kr pr kamp, så kan det betale sig, men man skal kunne holde ud at man kan være uheldig  3-4 gange i træk og tabe 5-10.000 kr.

Der er visse ting som de ikke nævner.. f.eks at man skal holde fingerne væk fra tophold der spiller imod dårlige hold. hvorfor? jo for hvis bundholdet starter med at score så vil oddset arbejde imod dig og du har MEGET stor sansynlighed for at tabe.

Man skal IKKE tilmelde sig dette system. man kan spille på kampene UDEN at have dette system. det er jo bare at starte med at vædde på at kampen bliver andet end uafgjort til lavest mulige odds, og vente på at der bliver scoret. og så vædder man så på at den så BLIVER uafgjort hvilket gør at man vinder uanset resultatet. MEN LAD VÆRE MED AT SPILDE PENGE PÅ SYSTEMET.  det eneste man betaler for i medlemsskab er en oversigt over kampene der er igang med liveopdateringer, men det kan man finde mange steder f.eks livescore.com og nogen gange også på bet24.com og Onside.dk. og så får man en regnemaskine med, der udregner hvor meget man skal vædde efter første scoring for at sikre dig imod tab. MEN dette kan man jo selv se når man vædder.. Det kan være svært at forstå det jeg skriver. men det er MEGET simpelt, og skriv endelig hvis i vil vide mere.

Jeg købte det selv, men ærger mig da over det, da alle kan gøre dette uden vidre. men man KAN godt lave penge på det. det kræver blot at man ikke fedter rundt med 50-100 kr ad gangen, så kommer man ikke nogen vegne og ender med at tabe. man skal fyre den af. MEN man laver ikke 10.000 om dagen eller hvad de nu skriver det er BULL. med mindre man better KASSEN ad gange men så også mister dit hus hvis der ingen scoring kommer.

Tilmeldt 28. Jun 06
Skrevet kl. 01:24
Det er korrekt at der skal satses meget for at få stort indskud, men det burde alle også kunne regne ud. Du får jo ikke 10.000 kr efter 1½ time hvis du kun bruger 100 kr eller 1000 Det burde være nemt at regne ud..

Men ja, man kan godt selv lave det uden at have regnemaskinen da det er så simpelt, men hvis du vidste det på forhånd havde du vel  heller ikke betalt for det  ;-)

Men er selv stoppet med både surebets og sportsbetting, da man skal have så meget at  bette med før det giver noget.. Har gang i andre ting nu ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)