Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny læseform

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er den stolte forfatter til min første bogudgivelse. En nyudviklet læseform, hvor jeg sætter fantasien i spil. Der er mange dimensioner til læsemetoden og metoden kan praktisk talt anvendes af alle der arbejder med et element af fantasi eller kreativitet i deres arbejde.

At anvende læseformen i undervisningen og som højtlæsning er oplagt, og forlaget distribuere da også bogen ud til disse grupper.

Jeg ønsker blot en bredere anvendelse... Spørgsmålet er derfor, hvorledes kommer jeg ud og til hvem? Kunne det være foreninger, eller kreative netværk? Men hvor findes de?

Anyone?

Læs mere på: http://www.fantasilaesning.dk

Mvh

Tommy Duus

Ps: Der er først release på bogen 4. juni 2008.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 08:52

Er det den der tomme bog med overskrifter?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:59

Jepper, det er den.

Citat om bogen:

I bogen optræder 49 overskrifter, der er foreslået af skoleklasser over hele landet og udvalgt af Tommy Duus, som dermed lægger op til læseren selv at skabe den videre historie. Bogen har plads til at skrive sin egen fantasilæsningshistorie ned og dermed udarbejde sin egen unikke samling.

Meget kreativt fundet på, må man sige :) 

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:21

Hej igen

Men bogen er skam ikke tom ;-)

Det er en præsentation af en ny metode, med introduktion til en række begreber til hvordan du optræner din fantasi. Det er blandt andet derfor den kan anvendes i mange sammenhænge!

Men korrekt, der er gjort plads til at du kan skrive din egen historie ned og lave din egen unikke samling, eller indsende den via hjemmesiden og evt. få din historie udgivet i en senere udgivelse med "Fantasilæsernes egne historier".

Mvh

Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)