Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside optimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se venligst www.aai.dk - og fortæl hvad i syntes/mener, jeg mangler gode forslag.

Med venlig hilsen
Fra Odense SV
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:09

Hejsa.

Det første der springer mig i øjnene er øverst "svæver" der i venstre side ordet søgning og i højre side to flag.

Søgning: linket bør fjernes, da du også har et felt til det samme.
Flag: syntes ikke at de skal "svæve" udenfor resten, hvis du forstår hvad jeg mener. Sæt dem evt. nederst i højre hjørne.

det var bare lig hvad der falt mig ind.

Med venlig hilsen Brian

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 13:42

Siden er slet ikke det værste jeg har set i den branche

Men...

Jeg synes den er for rodet mht. fonte, farver etc. Der bør være en gennemgående linie (designmanual) for teksterne. Alene på forsiden har du to fonte (Arial?), som er temmelig forskellige i størrelse (jeg ville formindske kontaktinfo). På visionssiden skifter du til en anden font (verdana?) og mikser farverne - og på kontaktsiden er vi ovre i noget helt tredie - på mig virker det rodet. Derfor er stylesheets en god ide, men det findes angiveligt ikke i det system, som du har brugt til at lave siden i!?

Normalt kan jeg godt lide, at der på corporate websites er en side, som hedder "Om AAI", som samler informationer om virksomheden - herunder vision.

Det var vist det,
/Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:36

Jamen med fare for at gentage mig selv fra tidligere indlæg så vil jeg blot sige at jeg godt kan lide din side - men optimeret til søgemaskinerne er den ikke. Langt fra... Der mangler nogen ordentlige headers - tags - alt- og titeltekser m.m. Udvælgelse af søgeord er en vigtig disciplin - hvad skal man finde den side på[:0] - Svært at finde en rød tråd i.f.t søgeord selv om jeg kigger godt efter - og så bliver det nok endnu sværere for søgemaskinerne

Held og lykke med det

Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 12:29

Hej

Hvis der kun sker noget nyt 2 gange om året, ville jeg undlade at have nyheder på præsentationssiden..... Det får virksomheden til at virke enormt stillestående. Brug pladsen på noget bedre

mvh
Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)