Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning/Partner eller ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

Jeg har tidligere haft både annonceret efter partnere eller selv tilbudt arbejdskraft i forbindelse diverse projekter. Fællesnævneren for dem alle er at de ikke er nået meget længere end ide stadiet, fordi jeg ikke har været for god til at komme i gang i forløbet.

Men jeg har ikke tabt modet, tværtimod er jeg efter at have læst utallige af indlæg om ”verdens bedste ideer”, der nok heller ikke er nået meget længere end mine egne, blevet klar over, at det der ofte mangler ,er at få formuleret ideen ned i en forretningsplan og på det område har jeg ikke nogen særlig stor spidskompetence.

Så nu står jeg med 3 ideer til web portaler, som jeg egentlig tror har et relativt højt indtjeningspotentiale,hver på deres måde.

Jeg har lavet en del prototyper på 2 af ideerne og har været i dialog med nogle større investorer, som pga. mine lidt dårlige ”forretningsplaner” gerne vil se ideerne live før de gik med i projektet men jeg har også indset at jeg umuligt kan bære opgaverne alene samtidig med at jeg skal tjene til dagen og vejen.

Derfor vil jeg for det første meget gerne høre lidt om hvad i synes jeg skal gøre.

Derudover vil jeg gerne høre fra andre, der står i samme situation som mig eller nogle som mener de evt. har de evner som jeg ikke besidder og evt kunne tænke sig at lave en brain storm med henblik på et fremtidigt samarbejde.

Men mest af alt er det jeg har brug for måske en der kan hjælpe mig med at formulere mine ideer ned på papir på en måde der er fornuftig, mht. dette er jeg selvfølgelig klar over at det koster et par basører.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)