Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress integreret iJoomla

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville høre om det er muligt at integrere Wordpress ind i en Joomla side,

Det skal bruges på min side affiliate marketing blog som er en del af mit affiliate marketing forum. Som den er nu syntes jeg ikke at den er god og det gør også at jeg ikke rigtigt får skrevet så meget på den. Syntes heller ikke at jeg kan finde et RRS feed til den, så jeg kan tilmelde den overskrift.dk og anyhed.dk, som sikkert kunne give mig flere brugere til min side. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:51
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:07

Hvorfor vil du dog integrere wordpress i Joomla? Som Ronni også skriver findes der masser af Blog udvidelser til Joomla, blandt andet MyBlog som jeg selv har brugt.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:56

Det er ikke muligt direkte at integrere Wordpress i en Joomla backend.. men du kan jo godt installere en wordpress install på ex aff-ma.dk/blog og så bare have bloggen kørende der og integrere dit design fra joomla install'en...

Det kræver lidt omtanke og redesign, men kan lade sig gøre...

men når du alligevel kører på en Joomla, så er det nok smart at tage en Joomla blog plugin...

Men jeg kan godt hjælpe dig med at sætte WP op, så den kører som en "underblog" når du trykker på dit "blog" link ... og så smider vi bare det samme design på... lidt omsonst, men kunne fungere...

Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Grunden til at jeg ville bruge Wordpress er at det er meget bedre som blog end de plugins jeg havde forsøgt mig med. Men det kan være at det var nogle dårlige valg som jeg havde fortaget, da det blev testet Smile

Det vigtigtste for mig er at det har et RRS feed og ellers stort set har de samme funktioner som wordpress mht til at skrive og udgive mine indlæg. Derudover er det vigtigt at folk kan skrive kommentar som i Wordpress.

Jeg vil kigge på MyBlog og se om de har en test udgave jeg kan kigge på. I er velkommen til at komme med et tilbud på at installere blog delen for mig.  

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:00

MyBlog er ihvertfald en fornuftig blog, også hvis man gerne vil have brugere af siden til at skrive deres egne blogindlæg :). Jeg mener at azrul har noget money back garanti hvis du ikke er tilfreds men jeg kan ikke helt huske det.

Installationen er smertefri og lige til at gå til, det behøver du ikke betale dig fra ;).

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 20:07

Jeg vil nu holde hjemmeside-delen og blog-delen hver for sig. Som du siger: main-site laves i Joomla ... med alle de fordele det giver. Bloggen laves i WordPress med de fordele det giver. 

Ja du kan få fine blog-moduler til Joomla men de er ikke så anvendelige som en WordPress blog. Brug som en anden skriver samme design på begge dele - eller gør en dyd ud af at de er forskellige!
Ofte er sproget og indholdet forskelligt fra hjemmesiden til bloggen. Derfor må designet også være forskelligt - bare de refererer til hinanden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)