Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fanatsilæsning: Ny læseform ser dagens lys

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Imorgen sker det. Mit andet barn kommer til verden. Efter 3 års svangerskab, og jo det har været hårdt men bestemt det værd.

Tør du - Det kan tage resten af dit liv!

Din underbevidsthed er en uudtømmelig kilde til gode historier. Fantasilæsning er metoden der vækker historierne til live, uden du ved af det. Med fantasilæsning er der skabt en anderledes udfordrende og skæv læseform, hvor det er dig der bliver skaberen, forfatteren.

Fantasilæsningen er en metode der udvikler, stimulere og træner din fantasi til anvendelse i alle livets gøremål.

Vejlende pris 119 kr.

Amino pris 99 kr.

Læs mere på http://www.fantasilaesning.dk

Mvh

Tommy Duus

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 01:45

Hej Tommy

Lyder ski som noget nyskabende. Sån en må jeg eje. Lyder som noget jeg kan bruge både privat og til mit firma.

Glæder mig til at læse den.

Hvordan klarer vi betalingen?

Mvh

Peter Steffensen

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 13:47

Kære Peter

Takker ;-)

Ja, har sgu en rigtig god fornemmelse med denne her... alle er begejstrede. Har netop set boget her i dag... Det er faktisk lidt stort.

Og ja, netop en metode med mange ansigter... jo flere jeg snakker med, desto flere formål kan den anvendes!

Bogen vejer 1111 gram og koster 60 kr. i porto, men den er for fed, simpelthen. Men tilbudet er naturligvis inkl. Porto.

Mvh

Tommy Duus

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 08:53

Beklager aminoer

Jeg har ikke kunne leve op til mit tilbud og må tilbagebetale jeres penge. Henvend jer over mailen info@fantasilaesning.dk

Var lidt for hurtig med tilbudet, men skød mig selv i foden og kom på kant med forlaget... lidt for ivrig, sorry

Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)