Hey, Sandt nok, det er jo vanskeligt at definere "bedste" - men hvilke virksomheder mener I har adskilt sig fra mængden online? Hvem kører Skandinaviens bedste online virksomhed? :) |
Skandinaviens bedste online virksomhed?
- 1
www.onapp.com
Synes der er mange, men indrømme at Just-eat.dk er et genialt koncept. Jeg bliver også altid indponeret over at se deres salgstal på deres hjemmeside. Mvh. Nikolaj Bomann Mertz |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hej Prøv evt. at se nogle af dem der blev nomineret til e-handelsprisen, der er da et par gode imellem |
Tak for input og ja, Enig - justeat kicks ass...men med alt respekt for dem der har fået det op at stå (kender dem meget godt, da ejeren af UK2 hvor jeg arbejder, også ejer Justeat), så er justeat velsignet af et faktastisk koncept. Holdet bag er virkeligt dygtige, men fordi konceptet holder 100% har netop justeat måske haft nemmere til success end mange andre (håber virkeligt ikke det lyder forkert)... Ideelt set leder jeg efter virksomheder der har været i stand til at tage et standard koncept og banket deres mange konkurrenter ved hjælp af en genial online strategi... :) |
www.onapp.com
Kan ligeledes de tidligere indlæg også kun tilslutte mig Just-eat.dk - Gennemført og genial webside... |