Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke program bruger du til hjemmesider?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:10
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 59
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 20:12

Med venlig hilsen

Søren Sieg Jensen - www.helpsoft.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:14

Arbejder med online salg og design.

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:18

Mathias Dannevang:
Coda er fuldkommen overlegent ... efter min mening må jeg jo nok tilføje inden der kommer for mange efter mig :)

Mvh.
Mathias

jeg har samme oplevelse, fantastisk stykke værktøj! Kunne dog godt tænke mig en stærkere FTP funktion, men den er ok den der ligger i.

Hvis man er mac bruger er det et must have ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

TSW Webcoder - Har altid godt kunne lide produkterne fra den gode hr. Tanggaard :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:04

Notetab Light  

Mvh.

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:07
Jeg skriver mine hjemmesider i "hånden" ( notepad ) - men mine hjemmesider er også rimlige simple. Ikke noget med at oprette en bruger, sende beskeder til hinanden på kryds og tværs. Har afprøvet nogen af de smarte CMS løsninger der findes, men efter min mening så kommer man til at bruger en masse tid på at opdatere fejl i systemmet ( patch ) . En ting er spam robotter på et forum, men hvad med en spamrobot i din webbiks. Robotten kunne bestille 100 flasker duftsager til 100 forskellige adresser i Danmark. Du sender så det hele afsted, og alt kommer tilbage retur, og du spilder en masse tid, samt mange kroner på proto, dette kan meget vel ske hvis du bruger et advanceret program.
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:09

Lol Stick out tongue

En spambot der er målrettet danske webshops og har betalingskort? Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Lucky Luke:
Jeg skriver mine hjemmesider i "hånden" ( notepad ) - men mine hjemmesider er også rimlige simple. Ikke noget med at oprette en bruger, sende beskeder til hinanden på kryds og tværs. Har afprøvet nogen af de smarte CMS løsninger der findes, men efter min mening så kommer man til at bruger en masse tid på at opdatere fejl i systemmet ( patch ) . En ting er spam robotter på et forum, men hvad med en spamrobot i din webbiks. Robotten kunne bestille 100 flasker duftsager til 100 forskellige adresser i Danmark. Du sender så det hele afsted, og alt kommer tilbage retur, og du spilder en masse tid, samt mange kroner på proto, dette kan meget vel ske hvis du bruger et advanceret program.

Det var godt nok en gang ævl det du fik skrevet der. Vil du prøve at uddybe det. Hvordan kan et avanceret hjemmeside/programmerings-program være usikkert når du har kodet en webbutik? Det handler jo om hvordan man koder ikke hvilket program man bruger. Jeg håber næsten jeg har misforstået dig, for det senarie tror jeg aldrig ville ske. Hvorfor kode en spambot, med indbygget betalingskort til at bestille og betale varer som man alligevel ikke vil have? I mine øre lyder det som en underskudsforretning!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)