Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design - Så skete det :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Så fik jeg opstartet min virksomhed og blev momsregistreret osv. ! Det er super fedt at komme igang!

Jeg tilbyder alle former for grafisk design (reklamer, web, logo osv.).

Er i øjeblikket igang med en uddannelse som grafisk designteknolog, og skla senere læse til industriel designer på AAU... Så mine kompetencer vokser for hver dag :D

Jeg har allerede lavet en hel del opgaver, specielt logoer, og er blevet underleverandør til en mindre virksomhed. Så det kører bare :)

Men jeg vil gerne igang med at opbygge mig et godt netværk, og få omsætningen sparket igang. Derfor ville jeg bare fortælle aller jer andre iværksættere at jeg eksistere, og at i er meget velkomne til at kontakte mig, hvis i har nogle opgaver!

Mine priser er i den lave ende, og i er altid velkomne til at få lavet et uforpligtende tilbud :)

Nu ved i ihvertfald at jeg er her :) Indtil videre kan i kontakte mig pr mail: renew@webspeed.dk eller tlf: 27 28 06 19, men får banket en hjemmeside op når tiden bliver til det. Hvis det har interesse kan jeg sende eksempler på tidligere arbejde over mail.

Håber i vil tage godt imod mig  Big SmileYes

Mvh REBAS DESIGN v/René B. Wellejus

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:02

Hej Rene

Lyder rigtig spændende! Vil anbefale dig at få en (velfungerende!) hjemmeside sparket op hurtigst muligt.

Så har alle eventuelle kunder nemmere mulighed for at finde dig Yes

Held & lykke

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:00

Hvis du har brug for hjælp til at få et website op, må du endelig kontakte mig. Vi kan helt sikkert finde frem til en fair pris.

Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.

Du kan læse mere om mine services  på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38

Hej Rene

Tillykke med springet!

Et website er altafgørende for, at folk kan se, hvilken stil du arbejder i... og dermed afgørende for at få kunder – efter du har netværket. I for eksempel Amino Cool

Held og lykke med biksen...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Må vidst igang med at få bygget mig en god hjemmeside ;) Nu er vejret heller ikke varmere end at man kan holde ud til at sidde indenfor igen hehe

I kan følge lidt med på http://www.rebas.dk/

Der går nok lidt tid før der kommer den næste opdatering da der jo er meget arbejde i det.

Hvor mange refferencer skal man have på sådan en side vil i mene ? man kan jo ikke have alt Sad

Mvh René W.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:53

Wellejus:
Hvor mange refferencer skal man have på sådan en side vil i mene ? man kan jo ikke have alt Sad

Vælg de bedste ud.

Når det er sagt så hader jeg når firmaer bare laver en lang liste af firmanavne de har lavet noget for, uden nogen forklaring på hvad de har lavet og i hvilken sammenhæng. Sådan en liste giver i mine øjne ikke reelt billede af virksomheden kunnen.

Så mit bedste råd vil være at vælge nogle gode referencer ud, skriv lidt om hvem kunden er og dine tanker bag dit arbejde for dem. Få evt de enkelte kunder til at lave en udtalelse omkring det arbejde du har leveret.

På den måde får potentielle kunder et langt mere reelt billede af hvordan du er at arbejde med og hvad du kan.

Held og lykke med sitet.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:31
Tror kun det er i de færreste tilfælde, at folk sælger på deres hjemmeside. Som oftest, når der er tale om professionelt design, går det mere på ens renome i branchen og tidligere kunder. Bare kom i gang med at brande dit eget navn, så folk kan huske dig fremover, det hjælper dig langt hen af vejen.

Bare drop flashen på din side og lav noget simpelt med kontaktinformationer, og gerne lige et par kundereferencer/cases. Det er nok - det er jo dig personligt du vil til at sælge, det er ikke et stort firma med mange ansatte.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Jesper Skov:
Tror kun det er i de færreste tilfælde, at folk sælger på deres hjemmeside. Som oftest, når der er tale om professionelt design, går det mere på ens renome i branchen og tidligere kunder. Bare kom i gang med at brande dit eget navn, så folk kan huske dig fremover, det hjælper dig langt hen af vejen.

Bare drop flashen på din side og lav noget simpelt med kontaktinformationer, og gerne lige et par kundereferencer/cases. Det er nok - det er jo dig personligt du vil til at sælge, det er ikke et stort firma med mange ansatte.

Men hvis nu jeg tilbyder flash design er det så ikke en god idé at jeg selv gør brug af det? Hvis jeg skulle have lavet en website ville jeg da helst vælge et firma der selv har en fed side... så kan man se at de kan finde ud af hvad de laver?

Jeg har ikke særlig mange refferencer mht webdesign endnu.. så kunne min egen side jo godt fungere lidt som det kunne det ikke?

Det er dejligt at få lidt forskellige vinkler på det YesBig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:13

Wellejus:

Men hvis nu jeg tilbyder flash design er det så ikke en god idé at jeg selv gør brug af det? Hvis jeg skulle have lavet en website ville jeg da helst vælge et firma der selv har en fed side... så kan man se at de kan finde ud af hvad de laver?

Jeg har ikke særlig mange refferencer mht webdesign endnu.. så kunne min egen side jo godt fungere lidt som det kunne det ikke?

Det er dejligt at få lidt forskellige vinkler på det YesBig Smile

Når du kun bruger din nuværende hjemmeside som et visitkort, syntes jeg ikke flash egner sig. Det er jo meeeeget simpelt det flash du har opsat, så derfor mener jeg blot du skal droppe det.

Men er du vildt god til flash, kunne det selvfølgelig sælge, hvis du lavede en rigtig lækker intro/teaser. Men start med at sælge dig selv til underpris, lav nogle ting for sjov, næsten gratis og opbyg på den måde erfaringer med kunder og få noget inspiration.

Det er rart nok at have lidt ballast, inden man kaster sig i krig med aktivt at søge seriøst kunder. Kast dig over et par aminoer som ønsker noget hjælp til gode penge - dem kan du jo fremover også benytte som referencer.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Jesper Skov:

Men start med at sælge dig selv til underpris, lav nogle ting for sjov, næsten gratis og opbyg på den måde erfaringer med kunder og få noget inspiration.

Man skal altså passe på ikke at sælge sig selv for billigt. Så kan nogle få den idé, at det skal være standarden fremover, og så får de måske et chok den dag, prisen sættes op... Det var det råd, en sælger i branchen gav mig, da jeg skulle starte op. Netværk i højeste gear og henvis til din hjemmeside, så folk kan se, om det er en stil, de kan lide.

Hvis du gør det godt, skal kunderne nok komme. Og hvis du giver god service og "ingen bøvl", kommer de fleste også igen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)