Hej aminoer!
Så fik jeg opstartet min virksomhed og blev momsregistreret osv. ! Det er super fedt at komme igang!
Jeg tilbyder alle former for grafisk design (reklamer, web, logo osv.). Er i øjeblikket igang med en uddannelse som grafisk designteknolog, og skla senere læse til industriel designer på AAU... Så mine kompetencer vokser for hver dag :D
Jeg har allerede lavet en hel del opgaver, specielt logoer, og er blevet underleverandør til en mindre virksomhed. Så det kører bare :)
Men jeg vil gerne igang med at opbygge mig et godt netværk, og få omsætningen sparket igang. Derfor ville jeg bare fortælle aller jer andre iværksættere at jeg eksistere, og at i er meget velkomne til at kontakte mig, hvis i har nogle opgaver! Mine priser er i den lave ende, og i er altid velkomne til at få lavet et uforpligtende tilbud :)
Nu ved i ihvertfald at jeg er her :) Indtil videre kan i kontakte mig pr mail: renew@webspeed.dk eller tlf: 27 28 06 19, men får banket en hjemmeside op når tiden bliver til det. Hvis det har interesse kan jeg sende eksempler på tidligere arbejde over mail.
Håber i vil tage godt imod mig
Mvh REBAS DESIGN v/René B. Wellejus |
Hej Rene
Lyder rigtig spændende! Vil anbefale dig at få en (velfungerende!) hjemmeside sparket op hurtigst muligt.
Så har alle eventuelle kunder nemmere mulighed for at finde dig
Held & lykke