Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik i Hoersholm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sysler lidt med en ide om at aabne en lille toejbutik i Hoersholm kombineret med salg via nettet. Men hvordan finder jeg saadan et butikslokale - har kikket i Boersen, Home, Edc men de har ikke noget. Maaske jeg bare skal hve lidt mere taalmodighed eller er der andre steder jeg kan lede?

Og hvad vil saadan et mindre butikslokale koste med beliggendhed i centrum?

Mange hilsner fra Singapore...
Charlotte

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:02

Berlingske Tidende om søndagen har tidligere haft en del erhvervslokaler til udlejning, bl.a. fra erhvervsmæglere som H. Mühldrof.

Ellers er også dba.dk god at kigge i - eller søg på nettet. - eller prøv hos lokale ejendomsmæglere....eller kig rundt efter tomme lokaler i området.....

- Hvilket slags koncept tænker du i øvrigt på? Børnetøj/modetøj/??

- Har du en forretningsplan, økonomi etc på plads, bank etc.?? - ellers skal du måske starte dér og få et oveerblik over forretningens idé, inden du finder et lokale......

Held & Lykke med jagten.........
Martin
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:30

Hvor i Hørsholm skal butikken ligge? hvis det er i Hørshol midtpunkt (centeret) så har de et kontor man kan hendvende sig til som ved hvad der sker med de forskellige butikker om der kommer åbninger, etc.

Elelrs er der jo centret i Rungsted som vist godt kunne bruge nogle flere tøjbutikker.

Held og lykke
Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 01:48
Hej Nick,

Jeg er i den situation at jeg jagter et erhvervslokale i Roskilde centrum. Jeg ville derfor høre om, du ved, om der ligeledes i Roskilde findes et kontor som det du omtaler i forbindelse med Hørsholm?

Og...hvilket slags kontor er der i det hele taget tale om? Er det i forbindelse med den pågældende bys handelsstandsforening?

På forhånd tak.

-Kasper
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:23
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:13

Hej hej,

Mange mange tak for de super gode links. Jeg er i fuld gang med at undersoege om der er nogle ledige butikslokaler og til hvilken pris...ret dyrt er mit foreste indtryk!!!!

Charlotte

Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:14
i ugebladet er der hver uge ofte nogle lokaler, evt prøv rungsted ejendomskontor 4586 36 55 - taxbo erhverv har også et par stykker altid, prøv at søg efetr dem på nettet..
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)