Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webinar, CRM system med effektiv e-markedsføring og integration til web baser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for et system til e-markedsføring via både mail kampagne, log og automatisering samt andet. Vi har ikke så mange penge (endnu), er der nogen der kender et godt system til under 30.000.

Vi vil gerne i kontakt med en database progarmør, der evt. kunne samarbejde og få nye produkter testet.

mvh

Karin Elisa 

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Microsoft Dynamics CRM er et godt bud, og tilbydes hosted for ca. 350/md pr bruger, så afhængig af hvor mange brugere I er, kan I godt komme i gang for under 30.000.
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 00:03

Hejsa hvor mange er i lige i firmaet, ellers er der jo small business udgaven er ms crm serveren..

dbh

Brian 

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:06
Vær opmærksom på at Small Business Edition er udgået, men er erstattet af CRM 4 Workgroup Edition, der max kan anvendes af 5 brugere.
Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 00:28

Hej KarinElisa.

Hvis det bare er et CRM modul i har brug for så kan jeg også anbefale Microsoft Dynamics CRM. Men i kan slå to fluer med et smæk ved at investere i  Microsoft Dynamics NAV så kan i få et fuldstændigt regnskabsprogram med økonomistyring, HR modul, salg & marketing, lager m.m., på den måde er i også fremtidssikret! NAV kan integreres med E-handel/webshop og der kan fås udviklet eget tilpasset CRM modul til præcis dit formål. Hvis du har nogle specifikke krav så send mig en PM så kan jeg rådgive dig så godt som jeg nu kan, du kan dog også vælge at skrive herinde.

Dynamics NAV licens (engangsbeløb) vil koste ca. 12.000.

Singleton. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)