Hej mit navn er Thomas Gravesen jeg er fuldtids Deejay jeg kan tilbyde dig ekstrem eksponering af reklame på tøj Jeg er lige for tiden på lanzarote (club la santa) som Deejay og forventes at være de næste 1 eller 2 år frem i tiden Jeg spiller musik hver aften på diskoteket her undtagen søndag og der er aldrig under 90 gæster på en aften (de kedelige dage) mandag og onsdag snakker vi 500 600 mennesker hvis ikke flere Det jeg kan tilbyde dig er reklame på noget af mit tøj som jeg arbejder i mens jeg er her (evt også i danmark engang?) som så vil blive vist frem for mange mennesker da jeg er jo på aftenener er midtpunktet. Da dette er et ferie sted med primært danskere, englændere , tyskere så er der store reklame muligheder hvis man har virksomhed som beskæftiger sig med disse folk Og da dette er et ferie sted så er folk her jo som regel en uge af gangen så efter en uge kommer der nye folk som vil se din / dine reklamer Det jeg søger er nyt Dj udstyr som jeg vil bruge her nede og tage med til danmark når jeg tager hjem om et par år her snakker vi nyere udstyr som Denon 5000 eller pioneer cdj1000 mk3 dette render om i omkring 20.000 25.000 kr maks men dette er jo et lille beløb i forhold til eksponerings mulighederne Jeg kan desværre ikke kontaktes på telefon lige pt da jeg ikke har fået fat i et spanks tlf nummer endnu men det bliver gjort en af dagene ellers kan jeg kontaktes på thomas@djrevax.dk hvor du vil kunnne høre meget mere om mig og reklame mulighederne håber ikke at min tekst er blevet alt for forvirrende (Dette er skrevet privat af Thomas Gravesen og har intet med Club la santa at gøre ud over at jeg arbejder her og selv bestemmer hva tøj jeg går i )
|
Det skal lige siges at club la santa er et spots ferie sted og afholder mange forskellige kurser og andre arrangementer og der kan det nævnes at om 2 uger er der Ironman hvor mere end 1100 mennesker deltager her i blandt mennesker fra verdens eliten.. læs mere her
http://www.clublasanta.dk/Default.aspx?ID=6320
så skynd jer at sige ja til denne unikke reklame mulighed!!!