Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sidste side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det bare mig eller ville det ikke være rart hvis man kom til den sidste side/indlæg når man klikkede på et indlæg i venste side? i stedet for man hver gang skal bladre sig igennem ?

bare en tanke...

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 15:13

hehe:-) højre side...

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:50

Nu er der jo heller ikke så mange indlæg på en side, så jeg synes ikke det er et problem, og når det er første gang du klikker på indlægget, så vil du også gerne læse den første af dem og se hvad det handler om, så jeg synes det er fint som det er.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:58

Jeg ville blive rigitig ked af det hvis det første indlæg blev sat til at blive vist først.
Kommer jeg ind i en lang tråd jeg ikke har læst før, så skal jeg automatisk til at bladre tilbage til "slutningen", og når der er kommet svar skal jeg til at lede efter det sted hvor jeg slap. Det er i høj grad en smagssag, men det er noget der ville være en konstant irritationsmoment.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:39

Dimitri Hardorff:

Jeg ville blive rigitig ked af det hvis det første indlæg blev sat til at blive vist først.
Kommer jeg ind i en lang tråd jeg ikke har læst før, så skal jeg automatisk til at bladre tilbage til "slutningen", og når der er kommet svar skal jeg til at lede efter det sted hvor jeg slap. Det er i høj grad en smagssag, men det er noget der ville være en konstant irritationsmoment.

Rettelse, "hvis det sidste indlæg", skulle der stå :) 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)