Så har jeg igen brug for jeres bistand :-) I juni 2007 overtager jeg et lejemål - udlejer har ikke lige fået lavet en kontrakt, og han er forøvrigt heller ikke færdig med at installere de nødvendige ting som vi har aftalt, herunder blandt andet en telefonforbindelse i lokalerne. Jeg gør ham opmærksom på disse ting hele vejen igennem opstarten, men der sker INTET... heller ingen lejekontrakt eller opkrævning af leje... I august er firmaet så vokset sig lidt større og jeg rykker i nye lokaler - har reelt set kun brugt de gamle i 2 dage, da jeg ikke havde nogen telefonforbindelse der... Så i denne uge, næsten ét år efter vågner udlejer op... han kontakter mig og spørger om vi skal have fundet ud af noget med betaling af lejemål... mit klare svar var... NEJ... jeg har ingen kontrakt, med andre ord har jeg jo ikke kunnet opsige lejemålet, men blot ventet på at han fik smølet sig færdig... jeg har bedt ham komme med et oplæg til hvad vi gør - men hvordan står jeg i denne sag? Er ret så sikker på at han kommer ud af busken nu, fordi han skal til at lave regnskabet færdigt og pludselig mangler lidt på bogen - tror også at selskabet er ved at gå konkurs, så det i sig selv er jo også et problem... Håber der er nogle kloge hoveder herinde, som kan hjælpe mig. På forhånd tak. |
Erhvervslejemål uden kontrakt
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)