Hej Amino Jeg overvejer at sælge kildekoden til følgende færdige produkt(og retten til at sælge det), da jeg efterhånden fuldstændig har mistet interessen for websites og produktet længe bare har ligget og samlet støv. Jeg er hovedsageligt interesseret i at vide hvor meget jeg ville kunne få for sådan et produkt, hvilket i derfor meget gerne må svare mig på.. Men hvis nogle skulle være interesseret i at købe må i endelig skrive jeres bud så jeg kan overveje det..
Produktet er en hjemmeside som skal kunne sælges til autoforhandlere, hvor hver autoforhandler får deres eget design, men derudover er det den samme kode der er bag. Praktiske oplysninger: - Siden er lavet i MySQL og PHP - Autoforhandleren får sit eget CMS til at styre sidens indhold med - Autoforhandleren kan benytte sig af en særlig funktion til at fremhæve tilbudsbiler for besøgende - Autoforhandlerens seneste tilføjede biler kan vises for besøgende. - Autoforhandlerens biler til salg kan vises for besøgende i en overskuelig liste med thumbnail-billeder
Et eksempel på produktet kan ses her: http://www.techscope.dk/cardealers/eksempel/index.php Der er desuden adgang til en demonstration af CMS'et, via linket i bunden af forsiden kaldet 'admin'.
mvh Nicklas |
Jeg tror ikke du kan få meget, da man kan det samme i Joomla CMS med et komponent, hvis ikke man kan mere. Og Joomla er som sagt gratis