Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dynamisk hjemmeside: Autoforhandler produkt

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg overvejer at sælge kildekoden til følgende færdige produkt(og retten til at sælge det), da jeg efterhånden fuldstændig har mistet interessen for websites og produktet længe bare har ligget og samlet støv. 

Jeg er hovedsageligt interesseret i at vide hvor meget jeg ville kunne få for sådan et produkt, hvilket i derfor meget gerne må svare mig på.. Men hvis nogle skulle være interesseret i at købe må i endelig skrive jeres bud så jeg kan overveje det..    

Produktet er en hjemmeside som skal kunne sælges til autoforhandlere, hvor hver autoforhandler får deres eget design, men derudover er det den samme kode der er bag. 

Praktiske oplysninger:

- Siden er lavet i MySQL og PHP 

- Autoforhandleren får sit eget CMS til at styre sidens indhold med

- Autoforhandleren kan benytte sig af en særlig funktion til at fremhæve tilbudsbiler for besøgende

- Autoforhandlerens seneste tilføjede biler kan vises for besøgende.

- Autoforhandlerens biler til salg kan vises for besøgende i en overskuelig liste med thumbnail-billeder

Et eksempel på produktet kan ses her: http://www.techscope.dk/cardealers/eksempel/index.php

Der er desuden adgang til en demonstration af CMS'et, via linket i bunden af forsiden kaldet 'admin'. 

mvh

Nicklas 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:53

Jeg tror ikke du kan få meget, da man kan det samme i Joomla CMS med et komponent, hvis ikke man kan mere. Og Joomla er som sagt gratis Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:54

Jeg vil vurdere det til at være ca. 1000-2000 kr værd i det det er et relativt simpel CMS system.

Singleton 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:59

Denne gang må jeg være enig med Granholm. Joomla kan det samme og mere end det hvis man har brug for det.

En vurdering vil også være omkring 1000 kroner rettet imod små bilforhandlere der absolut ikke har brug for mere end det.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 11:55

Jeg vil tillade at gå lidt over de andre, men det er svært at vurdere blot udfra sådan én side. Hvor store muligheder er der for f.eks. at ændre layoutet for den enkelte forhandler?

Og en anden ting: Dine billeder er ikke ret pæne. Er det noget konvertering online, der ikke fungerer som det skal?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17

Martin Hegelund Møller:

Jeg vil tillade at gå lidt over de andre, men det er svært at vurdere blot udfra sådan én side. Hvor store muligheder er der for f.eks. at ændre layoutet for den enkelte forhandler?

Og en anden ting: Dine billeder er ikke ret pæne. Er det noget konvertering online, der ikke fungerer som det skal?

Ja de grimme billeder sker efter at billederne bliver lavet mindre.. Det er noget der skal rettes som jeg godt kan klare i tilfælde af at den skal sælges.. :) Godt du lagde mærke til det, da det var noget jeg faktisk havde glemt. Men lad det ikke tælle ned i vurderingen, da det nok skal være fixet hvis nogen vil købe.

Layoutet kan ændres for hver enkelte forhandler med simpel html og css.. Dvs. du kan få det til at se fuldstændig ud som du vil, for hver forhandler. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Granholm IT og PC support:

Jeg tror ikke du kan få meget, da man kan det samme i Joomla CMS med et komponent, hvis ikke man kan mere. Og Joomla er som sagt gratis Smile

Der findes altså en joomla extension lavet til autoforhandlere eller hvordan?

Det skal dog nævnes at alle autoforhandlernes sider kan køres via en enkelt database og system(højst sandsynligt i modsætning til en joomla udgave).. Dvs. det er muligt at udbygge med et interface der lader en autoforhandler oprette en side automatisk, med et standard design af eget valg(som senere kan customizes). Dette interface er dog ikke lavet endnu og er altså ikke med i salget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Desuden tak for vurderingen fra jer alle indtil videre! :) Vil meget gerne høre flere og eventuelle bud

mvh

Nicklas 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:55

Ja Joomla har flere komponenter der kan klare den opgave.

Og Joomla kører også kun i en enkelt database og på et enkelt system (som jo er Joomla selv?). Joomla indeholder selv masser af designs og som standard følger der 2 designs med i Joomla som også kan tilpasses og cusomizes.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Jeg vil ikke fastsætte en pris på dit system, men jeg tror ikke du skal regne med den helt store penge pose for det. Jeg tror ligeledes ikke det er noget der kan betale sig at markedesføre. Du skal kun sælge det hvis en kunde kommer direkte og sprøger dig til det.

Semi-Offtopic

Til alle jer der er så vilde med Joomla, hvorfor er I det? Det virker så amatøragtigt i mine øjne. Joomla's kildekode er alt for stor og omfattende. Det har så mange funktioner, som man aldrig vil få brug for, men som webserveren alligevel skal løbe igennem hver evig eneste gang hjemmesiden vises, hvilket sløver oplevelsen dramatisk for den enkelte bruger. Hvorfor ikke kode sit eget til hver kunde, som er målrette, så kun de funktioner som er nødvendige er med. Når man så har lavet noget for tilpads mange kunder har man mange biblioteker man kan trække på. Jeg ved godt det er lidt sådan Joomla er opbygget, men grundsystemet er for stor, langsomt og klodset.

Så nu kom jeg ud med lidt af min kritik. Tag ikke mit indlæg så tungt, jeg har blot gennem længere tid opbygget en hvis vrede mod alle de store CMS, som kan åhh så meget.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)