Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til Oban ApS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Oban ApS ejer et domæne(de ikke benytter), som jeg er interesseret i at købe.

Jeg har forsøgt at kontakte dem gennem deres mail på deres hjemmeside et par gange, og ham her: http://www.amino.dk/members/avivson.aspx - Uden svar!

Er der én, der har kontaktinformationer til en ansvarlig hos Oban ApS?

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:27

Med virksomhedsnavn kan du søge på: 

http://www.cvr.dk

Ejer af domænet kan du finde på:

http://www.dk-hostmaster.dk/

Singleton 

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:30

Hej Singleton,

Du har helt ret. Jeg ved de ejer domænet, og kender deres hjemmeside, hvor der står kontaktinformationer - Jeg kan bare ikke komme i kontakt med dem:)

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:35

Kan du ikke slå navnet på ejeren op i De gule sider og så ringe til dem privat.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:16

eller sende et rigtigt brev

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:21

DGS giver ingen resultater.

Såfremt ingen melder ind med direkte kontaktoplysninger, må jeg sende et brev, eller møde op på deres adresse.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 21:42

Så er det jo godt, de skriver deres adresseoplysninger på deres hjemmeside, under "Salgsbetingelser":

Oban ApS

Lergravsvej 53

DK-2300 København S

Tel: 72 10 00 56

email: info@oban.dk

CVR: DK - 30 71 47 25

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 21:49

Hej

Hvis de ikke bruger domænet aktivt og det er et .dk domæne kan du prøve at bevise over for domæneklager at du har mere brug for at bruge domænet end Oban.

Man kan som sagt ikke eje et .dk domæne kun "leje/ låne(eller hvad man kalder det)" det af den danske stat

http://www.domaeneklager.dk/

Mvh

Martin

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:56

Martin René Mortensen:

Hvis de ikke bruger domænet aktivt og det er et .dk domæne kan du prøve at bevise over for domæneklager at du har mere brug for at bruge domænet end Oban.

Man kan som sagt ikke eje et .dk domæne kun "leje/ låne(eller hvad man kalder det)" det af den danske stat

Hvis man ikke har registreret navnet som et varemærker skal der godt nok mere end gode overtalelsesevner til! Rigtigt nok lejer man kun domænerne, men derfor har man jo trods alt sine rettigheder. Om domænet er aktivt eller ej har slet intet med sagen at gøre, det er jo helt op til ejeren selv.

Til Nikolaj: Har du overvejet om det ikke blot er fordi de ikke ønsker at afgive domænet? Start evt. med at henvende dig til Oban som potentiel kunde, med interesse i deres produkter.

// Jesper Skov

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 13:10

Jesper Skov:

Hvis man ikke har registreret navnet som et varemærker skal der godt nok mere end gode overtalelsesevner til! Rigtigt nok lejer man kun domænerne, men derfor har man jo trods alt sine rettigheder. Om domænet er aktivt eller ej har slet intet med sagen at gøre, det er jo helt op til ejeren selv.

Det er rigtig nok, nu har vi heller ikke hørt hvilket navn det drejer sig om, men hvis Nikolaj har et firma, produkt eller andet som relatere til navnet, og Oban ikke bruger det, så mener jeg ikke at det er helt umuligt at overbevise domæneklager om at Nikolaj har mere brug for navnet end Oban har, jeg mener Sony musik gjorde det samme da de fik "USO" i stalden og de fik overdraget domænet.

uanset hvad mener jeg det er små penge som det koster at prøve sagen og det er den eneste mulighed for Nikolaj at få fingerene i navnet hvis ikke Oban vil i snak eller ikke vil videre give domænet til ham

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)