Hej Amino'er Vi er i forbindelse med et praktikophold igang med at undersøge performance for butikken: http://www.arshabitandi.dk Vi har ved hjælp af Google Analytics fundet ud af, at butikken har en konverteringsgrad på 0,43%. Tallet er målt over en periode på 3 måneder, og trafikken kommer 60% fra organisk og 40% fra CPC. Er det ikke en meget lav konverteringsgrad for sådan en butik? Hvad kan årsagen være til sådan en lav konverteringsgrad? Butkken sælger designer brugskunst og satser på at differentiere sig på at sælge eksklusive og unikke produkter. Er det lykkedes at give butikken et eksklusivt udtryk? Håber på masse af gode input.
|
Hej
Navigationen er for tung. Man skal holde musen over hvert billede for at se hvad det er for et produkt. Tekst ER bare bedre til navigation. SKriv evt. "Rødsvinsglas" under billedet.
Pris og købsknap er under folden på infosiderne, så man skal scrolle ned hver gangman vil se en pris
Søgeresultaterne er ikke super relevante, og resultaterne ligner eksterne sider. Søgning på knive gav skærebrædder i toppen, og jeg savnede billede ud for hvert produkt.
Designet på indkøbskurven i højre side er ikke i top.
Det var hvad jeg umiddelbart kunne komme på.
Mvh Jesper