|
Hey nogle der kan give mig mange råd og regler osv osv og give mig info omkring det polske marked?? |
Hej.
Hvad søger du?
Hvis det er inden for byggebranchen, så kan vi være med. Ring hvis du vil vide mere.
Iben TLF.: 51557151
Debat
|
Hej. Hvad søger du? Hvis det er inden for byggebranchen, så kan vi være med. Ring hvis du vil vide mere. Iben TLF.: 51557151 |
Hvad er det du gerne vil vide? Jeg kommer selv fra Polen, så måske kan jeg hjælpe :) Ha' en god dag :) Beata |
|
Det er lidt mere kompliceret spørgsmål, du stiller end jeg har forventet :) Jeg tror, at det er på samme måde som her i DK, hvor supermarkeder og forskellige firmaer laver aftaler om at sælge deres produkter. Problemet er vist ved betalingen for disse produkter til producenten. Grundet? Supermarkeder opholder pengene så langt som muligt, for at tjene ekstra på dem. På den måde producenter krediterer for supermarkeder. Det er også sket at små producenter, betaler til supermarkeder for at blive "lagt" på hylden...sådan noget sker umiddelbart ikke for CocaCola. Jeg ved ikke om mit svar er fyldestgørende, hvis ikke så spørg igen :) |