|
Kaere Aminoer, De sidste par uger har jeg arbejdet paa en hjemmeside ide der kommer til at minde lidt om en blanding af dating.dk, nightleif.dk og DKBN.dk .. Siden skal fungere i Kina og daekker i grove traek samme maalgruppe og behov som foernaevnte sider. Jeg har et bureau til at lave script og design, da jeg kender nada til programmering og er cirka saa kreativ som van goghs oere.. (det han skar af) Vi launcher i juli maaned hvis alt holder stik, og jeg glaeder mig som et lille barn paa juleaftensdag. Siden kommer til at koste godt 30.000 og har de features der ogsaa ses paa danske dating/"gaa i byen billeder" sites. groft: Profil med info og billed / Database med billeder i kategorier / Send billeder som mail, tilfoej favorit profil/billeder til egen profil, send flirt til andre profiler, afstemninger / CMS / profil database, upload af egne billeder, osv.. i kender de danske sider.. Men, til trods for min store overbevisning paa at dette kommer til at tjene mig min foerste million, er der stadig lidt jyde i mig, og jeg har funderet en del paa om saadan en side/script (eller hvad det kaldes) kan saelges til en ok pris hvis jeg gaar paa roeven med det? Haaber der kan gives et svar, og hvis nogen har, eller kender nogen, der har erfaring med lignende fra udlandet modtages kommentar selvfoelgelig med kyshaand.. Martin. (ps. vi (DanMai Trade) er i forhandling med et andet kinesisk firma der laver hjemmesider og design, saa der kommer snart et indlaeg til dem der er interesseret i lidt outsourcet homepage development..) |
Til den pris tvivler jeg helt ærligt på at der er noget at komme efter for så billigt et script som du beskriver her. Enten har du kun købt brugsret, eller også får du et ikke-gennemarbejdet stykke software. Du kan muligvis selv bruge det men chancen for at andre vil kunne tage det op og tilpasse det til deres behov er efter min mening meget lille.
Bliv gratis medlem