Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan komme med et godt tilbud på en hjemmeside, med mulighed for e-handel, og meget gerne CMS systemet.??

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er enig i, at en rådgiver som er jeres kvinde/mand er rigtig godt. Der er en masse dygtige folk derude, der laver den slags. Mht sikkerhed, stabilitet mm, så sørg evt. for at den udbyder i nu vælger kan levere hjemmesiden i W3-valideret kode. Indtast evt. udbydernes egne hjemmesider (og deres undersider) i validatoren: http://validator.w3.org/ for at tjekke standarden.

Hvis HTML-koden validerer på din nye hjemmeside vil google i øvrigt elske dig ;-) Derudover er du nogenlunde sikker på, at diverse standarder er overholdt, så du ikke udsættes for unødige overraskelser i fremtiden.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:47

Oliver Prehn - Simpel3D:
Hvis HTML-koden validerer på din nye hjemmeside vil google i øvrigt elske dig ;-)

Kan du evt. underbygge dette med en kilde? For det er bestemt ikke den opfattelse jeg har. Google er ret ligeglad med om du skriver pæn kode, grunden til det kan være smart at skrive kode der kan valideres er at du er sikker på at google botten ikke går død i dit site, og at den f.eks. vises korrekt i forskellige browsere.

Jeg har aldrig fået den opfattelse af at google ligefrem vil belønne eller elske dig for at have en valideret hjemmeside.

Derudover kender jeg meget meget få shopsystemer på det danske marked der kan valideres 100%, ja hvis nogle af dem overhovedet kan.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:52

Ja folk skriver jo det er meget vigtigt at det validere - men det er langt fra den virkelighed som man oplever med indekserede sider.

Jeg ville næsten gå så langt som at sige at det virker som om google er fuldstændig ligeglad med om en siden w3 validere eller ej.

Derudover så må man jo ofte (desværre) snyde med valideringen for at få siderne til at se pæne ud i IE6 især men der er også andre browsere der kræver lidt omgåelse af valideringen.

Så validering skal bestemt ikke være en topprioritet - topprioriteten må være at dine kunder kan se din hjemmeside som du ønsker det i de fleste browsere.

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Skrevet kl. 15:50

Hmmm, ja, det der med at Google "elsker" er alt for stærkt formuleret - enig. At Nico's websider validerer er vel nærmere en sikkerhed for, at hans websider bliver indekseret korrekt mm. Men godt lige at få neddysset effekten af en evt. validering :-)

Jeg laver ikke selv webshops, så jeg skal da heller ikke gøre mig vildt klog på området ;-) 

Men med en validering er Nico sikker på, at han ikke får lavet en løsning i Frontpage eller lignende ;-) Så hvis han spørger efter en validering, og rent faktisk får den (for det kan lade sig gøre), så vil jeg mene, at han står godt - på det punkt i hvert fald. 

Derudover vil jeg også mene, at Nico bliver bedre sikret i forhold til, om fremtidens web-crawlere og webbrowsere forstår hans websider korrekt.

Der er i øvrigt en artikel om emnet her: http://www.searchenginepromotionhelp.com/m/articles/search-engine-problems/why-validate-html.php

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:53

Selvfølgelig skal man altid arbejder på at få valideret så meget som muligt - men især i CSS valideringen må man ofte gå på kompromis for at de ældre browsere kan vise det som kunden ønsker de skal se - og kunden er jo det der tæller mest Smile

Den dag de har slået IE6 ihjel så sætter jeg mig ud på terrassen med en kold og smiler til jeg får helt ondt i kinderne - også kan det være vi kan lave 100% valideret kode altid.

http://www.savethedevelopers.com/

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Skrevet kl. 16:01

HAHA. Helt enig :-D

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:05

Oliver Prehn - Simpel3D:
Hmmm, ja, det der med at Google "elsker" er alt for stærkt formuleret - enig. At Nico's websider validerer er vel nærmere en sikkerhed for, at hans websider bliver indekseret korrekt mm. Men godt lige at få neddysset effekten af en evt. validering :-)

Så er vi helt enige :)

Oliver Prehn - Simpel3D:
Men med en validering er Nico sikker på, at han ikke får lavet en løsning i Frontpage eller lignende ;-) Så hvis han spørger efter en validering, og rent faktisk får den (for det kan lade sig gøre), så vil jeg mene, at han står godt - på det punkt i hvert fald. 

Enig, det er helt sikkert en ting man kan skæve lidt til, men det lyder ikke til Nico har den helt store pengepung, og derfor bliver han nok nød til enten at vælge en opensource eller et standard leje system, og her er det svært at stille et krav om w3 validering, især fordi jeg ikke kender til nogle af de store systemer der kan validere 100%.

En ting er at validere et mindre site med 5 undersider, men at validere en side hvor man først og fremmest giver kunden lov til at ændre en stor del af designet, og samtidig skal holde et så stort og komplekst system som en shop kan være, kan det hurtigt blive meget tidskrævende at sørge for alle sider validere.

Jeg som kunde ville ikke betale den merpris det koster at have mit system valideret. Jeg ville tilgengæld betale prisen for at sitet virkede i IE6 IE7 og Firefox, for chancen for at 99% af min målgruppe benytter en af disse browsere er stor.

Men ellers er vi enige :)

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:02

Hej Nico,

Jeg arbejder for tiden hos et web beureau hvor vi laver webshops og alm hjemmesider med brugervenligt opdateringsmodul- CM system. Det er faktisk et af Danmarks førende web beureauer. Jeg kan lave sådan en webshop til dig helt gratis, en fuldstændig professionel en af slagsen. Du skal godt nok betale lidt højere webhotel, men til gengæld får du ubgrænset antal sider, 30 gratis produkter du kan tilføje siden, telefonisk support (Fast kontakt person som er uddannet webdesigner) og 10 relevante søgeord på google.

kan også godt vise dig nogle eksempler på nogle af de webshops firmaet har lavet.

du kan smide mig en sms med din mail adresse så kan jeg evt. sende dig nogle links.

nummeret er 50529899

med venlig hilsen

Mr. Brown

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:31

Hej Brown,

Du må gerne poste dine referencer i tråden, eller sende dem til mp@butler.dk, da vi også er på jagt efter leverandører.

Mvh.

Michael 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)