Hej
Jeg er enig i, at en rådgiver som er jeres kvinde/mand er rigtig godt. Der er en masse dygtige folk derude, der laver den slags. Mht sikkerhed, stabilitet mm, så sørg evt. for at den udbyder i nu vælger kan levere hjemmesiden i W3-valideret kode. Indtast evt. udbydernes egne hjemmesider (og deres undersider) i validatoren: http://validator.w3.org/ for at tjekke standarden.
Hvis HTML-koden validerer på din nye hjemmeside vil google i øvrigt elske dig ;-) Derudover er du nogenlunde sikker på, at diverse standarder er overholdt, så du ikke udsættes for unødige overraskelser i fremtiden. |
Oliver Prehn - Simpel3D:Hvis HTML-koden validerer på din nye hjemmeside vil google i øvrigt elske dig ;-)
Kan du evt. underbygge dette med en kilde? For det er bestemt ikke den opfattelse jeg har. Google er ret ligeglad med om du skriver pæn kode, grunden til det kan være smart at skrive kode der kan valideres er at du er sikker på at google botten ikke går død i dit site, og at den f.eks. vises korrekt i forskellige browsere.
Jeg har aldrig fået den opfattelse af at google ligefrem vil belønne eller elske dig for at have en valideret hjemmeside.
Derudover kender jeg meget meget få shopsystemer på det danske marked der kan valideres 100%, ja hvis nogle af dem overhovedet kan.